Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

B-Day als marketingmoment voor BBQ-seizoen

7apr 201710:32
  • Food-en-retail
  • 17551 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • ActivatieInspiratieAwards

nieuws Dit weekend is het volgens het KNMI de perfecte dag om te BBQ-en. Laat dat nou, toevallig of niet, samenvallen met de opening van het BBQ-seizoen met een nationale B-Day in Haarlem. BBQ-distributeur 200 Fahrenheit is met onder meer Activate&co de organisator van deze dag. Een nieuwe nationale dag waarbij ze aandacht willen geven aan alles wat met de BBQ te maken heeft, compleet met awards en een heus Nationaal BBQ onderzoek.

[Multichannel17] Chatten met een robot

7apr 201710:01
  • B2b
  • 9437 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementKennissessie

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag met Ramon Hak van Inbenta, wereldwijd één van de belangrijkste spelers op het gebied van Kunstmatige Intelligentie en chatbots.

ING Private Banking Golfweek met Legends Golf Trophy

6apr 201716:21
  • Sponsoring
  • 11028 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • SponsoringMaatschappij

nieuws De tweede editie van de ING Private Banking Golfweek vindt plaats van 7 tot en met 9 juli op golfclub Prise d’eau in Tilburg. Nieuw is de toevoeging van de Legends Golf Trophy. Een team van Nederlandse sporthelden neemt het in een Ryder Cup format op tegen een team van bekende buitenlandse ex-topsporters. De Golfweek is voor jong en oud waarbij kijken, beleven en zelf golfen centraal staan en de toegang gratis is. ING Private Banking zet zich als de hoofdsponsor in voor het Nederlandse golf om de sport te verjongen en top golf te stimuleren.

Held en nar Teun van de Keuken keynote op NIMA Marketing Day 20/6

6apr 201712:01
  • Algemeen
  • 12012 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Marketing

nieuws ‘Het bal hoort te worden geopend door een held, nar of excentrieke professor. Teun is dat een beetje alle drie,’ aldus Martin Huisman, voorzitter van NIMA. Op 20 juni a.s. organiseert de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales de NIMA Marketing Day. Enfant terrible in de marketing scène, Teun van de Keuken opent deze nationale marketing dag die maar liefst 52 andere sprekers biedt. (fotocredits: teunvandekeuken.nl).

[Multichannel17] VR kan zorgen voor iconische klantbeleving

6apr 201710:00
  • B2b
  • 10778 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementKennissessie

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag met Senior Solutions Consultant Daniël Saaltink van Genesys, Interactive Intelligence die op 19 april spreekt over de opkomst van VR in marketing.

Leffe met eerste Nederlandse campagne

5apr 201716:35
  • Bureaus
  • 12708 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Campagnes

nieuws Met de allereerste Nederlandse merkcampagne positioneert het Belgische abdijbier zich als verrijking voor mensen die bewust kiezen voor het ervaren en genieten van kwaliteit en authenticiteit. De campagne is vanaf donderdag 6 april te zien op TV en wordt geladen met retail- en horeca activaties en een uitgebreide online campagne.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen