Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Burger King langer official partner Eredivisie

6aug 201408:51
  • Sponsoring
  • 8914 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbal

nieuws Burger King is ook de komende periode Official Partner van de Eredivisie. Beide partijen werken al drie jaar succesvol samen en zetten dit de komende drie jaar voort.

Vijf vragen aan: Cas Biesta (Triple Double)

5aug 201409:55
  • Sponsoring
  • 10662 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketing

nieuws Vijf vragen, vijf antwoorden. Hoe beknopter hoe beter. Dat is het uitgangspunt van deze (vrijwel) dagelijkse reeks korte interviews van marketeers en andere betrokkenen uit de sponsorwereld. Vandaag Cas Biesta, Senior Sportmarketeer Triple Double.

Bengi twee jaar langer hoofdsponsor Raymond van Barneveld

5aug 201409:25
  • Sponsoring
  • 12020 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSport

nieuws Hoofdsponsor Bengi zal darter Raymond van Barneveld twee jaar langer ondersteunen. Volgens de darter is de beslissing genomen op basis van zijn recente resultaten waardoor het wederzijds vertrouwen en respect tussen beiden is gegroeid.

Juventus verlengt contract met Fiat tot 2021

4aug 201410:22
  • Sponsoring
  • 8964 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbal

nieuws De Italiaanse voetbalkampioen Juventus heeft een nieuw 6-jarig contract gesloten met Fiat. Vanaf seizoen 2015-2016 zal de autofabrikant nog zes seizoenen shirtsponsor zijn.

Volkswagen beloont sportief gedrag voetbaljeugd

4aug 201410:07
  • Sponsoring
  • 11033 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbalMaatschappij

nieuws Het komende voetbalseizoen wordt sportief gedrag bij alle competitiewedstrijden van de F-, E- en D-pupillen beloond met een blauwe kaart. Na afloop van elke wedstrijd krijgen verenigingen de gelegenheid om de tegenstander deze kaart uit te reiken om daarmee een team te belonen voor hun sportiviteit. De blauwe kaart is een initiatief van Volkswagen en de KNVB.

Nederlands sportmarketingbureau 40 Beats brengt Iraanse voetbalclub een shirtsponsor

4aug 201410:01
  • Sponsoring
  • 9107 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringPartnershipVoetbal

nieuws Iraanse topclub FC Persepolis heeft een 3-jarig sponsorcontract met de Italiaanse shirtleverancier Macron getekend. De overeenkomst is tot stand gekomen met hulp van het Nederlandse sportmarketingbureau 40 Beats, in samenwerking met rechteneigenaren BPK.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen