Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Bart Karis vertrekt als algemeen directeur Zeeman

5apr 201716:20
  • Food-en-retail
  • 10906 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Merken

nieuws Bart Karis, algemeen directeur van Zeeman textielSupers, heeft besloten het bedrijf eind dit jaar te verlaten. Er is nog geen opvolger aangesteld.

Interview Natasha Walk over big data analytics op PIM sessie 11/4

5apr 201710:03
  • B2b
  • 10762 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementKennissessie

nieuws ‘Marketing draait van oudsher rond psychologie en het begrijpen van de klant en de markt. Door de digitalisering van de samenleving is het echter steeds meer een vak van interpretatie geworden. Van data naar informatie en via kennis naar toegevoegde waarde. Een doelgerichte en pragmatische insteek biedt de meeste kans om Big Data echt succesvol in te zetten, met een groter aantal tevreden klanten en een meer winstgevende organisatie als resultaten.’

[Multichannel17] Haal de customer journey van de muur!

5apr 201709:46
  • B2b
  • 10262 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CongresEvenement

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag docent Customer Experience en managing director van TOTE-M, Kees Kerkvliet over zijn presentatie op 19 april: So you have got a Customer Journey? That don't impress me much!

[Multichannel17] Je merk als inspiratiebron

4apr 201709:56
  • B2b
  • 11336 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementCongres

nieuws De Multichannel Conference op 19 en 20 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. In de aanloop naar het event bellen we een aantal sprekers. Vandaag Michel de Bruin & Dick de Zwart van B2B marketingbureau Admix die op donderdag 20 april een presentatie geven.

Reclameregels gelden ook voor vloggers

30mrt 201715:42
  • Bureaus
  • 8405 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws In de praktijk bleek volgens de DDMA dat niet altijd duidelijk was of de Nederlandse Reclame Code ook voor vloggen geldt. Daarom is de toelichting bij de Code op dit punt verduidelijkt. De Code geldt dus zowel voor adverteerders als voor de bloggers, vloggers en online creators met wie zij samenwerken.Sinds januari 2014 bestaan er regels voor bloggers en vloggers in de Nederlandse Reclame Code. De Reclamecode Social Media is ruim drie jaar geleden geïntroduceerd door het adverterend bedrijfsleven.

Darre van Dijk en Edwin Beijer in SIRE bestuur

30mrt 201713:28
  • Algemeen
  • 9580 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Stichting Ideële Reclame (SIRE) heeft Edwin Beijer, Chief Strategy Officer Media-Communicatiebureau Starcom en Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\NEBOKO benoemd tot bestuurslid. Tevens maken 4 bestuursleden plaats tijdens deze bestuurswisseling.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen