Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

A1 World Combat Cup komt met eigen 'Champions League'

24jan 201700:09
  • Sponsoring
  • 16607 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportEvenementEntertainment

nieuws Vanaf dit jaar strijden mixed martial arts en kickboks-vechters om de World Combat Cup. De A1 WCC introduceert een spectaculair concept waarbij sporters zich via vier kwalificatietoernooien kunnen plaatsen voor de finale in een van de grote venues in Nederland. Tijdens dit event strijden de kickboksers om de A1 World Combat Cup. De MMA-vechters duelleren om de MMA1 World Combat Cup. Bovendien is er een prijzenpot van in totaal 165.000 euro te verdelen.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt ijshockeyploeg

20jan 201714:50
  • Sponsoring
  • 27784 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportSponsoringSportmarketing

nieuws Het Sportfonds van KPN steunt het komende kalenderjaar het nationale ijshockeyteam. De bijdrage van het TEAMKPN Sportfonds maakt het voor Oranje mogelijk zich uitstekend voor te bereiden op het wereldkampioenschap in Belfast.

Manchester United is rijkste voetbalclub ter wereld

20jan 201700:05
  • Sponsoring
  • 10471 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkSponsoringVoetbal

nieuws De Premier League winnen ze ook dit jaar zeker niet, maar toch is Manchester United de rijkste voetbalclub ter wereld. Volgens het onderzoek 'Money League' van Deloitte verdiende de voormalige Britse grootmacht afgelopen seizoen meer geld dan welke andere club dan ook. Real Madrid zakte naar een derde plaats, achter aartsrivaal FC Barcelona.

House of Sports en Southfields starten bedrijf Eyecons

19jan 201712:01
  • Sponsoring
  • 17727 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VideoSportmarketingContentPromotie

nieuws Eyecons is het media, marketing en fandata exploitatieplatform ten dienste van de Nederlandse sport. Eyecons is een joint venture van sportmarketingbureau House of Sports en sportproducent Southfields. Beide partijen bundelen de krachten om de Nederlandse top- en breedtesport te ondersteunen in haar digitale transitie en bij de exploitatie van haar media-, marketing- en datarechten.

Zaalvoetbalclubs richten Coöperatie Eredivisie op

19jan 201710:15
  • Sponsoring
  • 13041 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieSponsorRingVoetbal

nieuws De Eredivisie-zaalvoetbalclubs hebben zich verenigd in de Coöperatie Eredivisie Zaalvoetbal. De officiële aankondiging hiervan vindt plaats tijdens de zaalvoetbal-interland Nederland tegen Rusland op dinsdag 24 januari in Zwolle. Hoofddoelstelling van de Coöperatie is om de belangen van de Eredivisie zaalvoetbalclubs te behartigen. Ook verzorgt ze voor de aangesloten clubs de commerciële exploitatie van de media- en sponsorrechten en de promotie van het merk Eredivisie Zaalvoetbal. Deze taken neemt de Coöperatie over van de KNVB, die wel de competitie blijft organiseren.

ABN Amro tekent bij voor tennistoernooi Ahoy

18jan 201700:31
  • Sponsoring
  • 10624 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MarketingSportmarketingSponsorshipSport

nieuws ABN Amro en Ahoy hebben afgelopen week het sponsorcontract van het ABN Amro World Tennis Tournament voor twee jaar verlengd. Hierdoor zal de bank ook in 2018 en 2019 als titelsponsor betrokken zijn bij het toernooi. Sinds de start in 1974 heeft het toernooi dezelfde hoofdsponsor. De relatie tussen ABN Amro en Ahoy is daarmee het langstlopende sponsorship in de ATP World Tour.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen