Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

ABN Amro blijft sponsor van Dutch Design Week

12mrt 201408:03
  • Sponsoring
  • 15936 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringKunst & CultuurPartnership

nieuws ABN Amro blijft hoofdsponsor van de Eindhovense Dutch Design Week. De bank blijft tot en met 2016 financieel betrokken bij het design evenement en verbindt zich ook aan de organisatie van een speciaal talentenprogramma.

Ford zet punt achter sponsoring Champions League

11mrt 201413:42
  • Sponsoring
  • 13179 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalSponsoringPartnership

nieuws Na 21 jaar sponsor te zijn geweest van de Champions League, zal Ford tijdens de finale op 24 mei in Lissabon voor het laatst op de reclameborden staan.

Biënnale Sydney verbreekt toch alle banden met sponsor

11mrt 201410:19
  • Sponsoring
  • 9689 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Geen tag

nieuws Voorzitter Luca Belgiorno-Nettis doet afstand van zijn bestuursfunctie bij de Biënnale van Sydney. Ook verbreekt de Biënnale haar band met de in opspraak geraakte sponsor Transfield.

Marlou van Rhijn boegbeeld van beddenfabrikant M Line

11mrt 201410:12
  • Sponsoring
  • 12074 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipSportmarketing

nieuws Paralympisch kampioene Marlou van Rhijn wordt het nieuwe gezicht in de campagne van de Nederlandse beddenfabrikant M Line. De campagne krijgt als motto ‘sleep well, move better’.

IGO-Post kiest Triple Double als sportmarketingpartner

10mrt 201416:18
  • Sponsoring
  • 14562 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipSportmarketing

nieuws Leverancier van bedrukte relatiegeschenken en promotionele artikelen IGO-Post gaat samenwerken met sportmarketingbureau Triple Double.

Skoda tot zeker 2018 partner van Tour de France

10mrt 201410:22
  • Sponsoring
  • 11102 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketing

nieuws De wielersport blijft de hoeksteen van de sponsoractiviteiten van Škoda. Het Tsjechische automerk is al sinds 2004 betrokken bij de Tour de France. Die samenwerking is met 5 jaar verlengd tot en met 2018.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen