Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Peugeot en Hansen Motorsport in één team

4feb 201411:23
  • Sponsoring
  • 13677 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipSponsoringSport

nieuws Peugeot en Hansen nemen in één team deel aan het nieuwe FIA Wereldkampioenschap Rallycross. De laatste jaren heeft rallycross enorm aan populariteit gewonnen. Een nieuwe stimulans wordt verwacht van het FIA Wereldkampioenschap Rallycross, dat dit jaar voor het eerst - in twaalf ronden - zal worden gereden. Daarmee krijgt de traditioneel Europese Rallycross sport een wereldwijde dimensie.

Nationale Ballet start nieuwe crowdfundingactie

4feb 201410:40
  • Sponsoring
  • 14314 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & Cultuur

nieuws Het Nationale Ballet start een nieuwe crowdfundingactie getiteld ‘Doe mee aan Dutch Doubles’. Met deze actie vraagt Het Nationale Ballet cultuurliefhebbers het programma Dutch Doubles mede mogelijk te maken. Het programma, vanaf woensdag 16 april te zien in Het Muziektheater Amsterdam, bestaat uit vier wereldpremières van vier in Nederland woonachtige choreografen, die samenwerken met wereldberoemde Nederlandse kunstenaars uit andere disciplines.

P&G en Samsung meest actief met inhaakacties Sochi

3feb 201414:08
  • Sponsoring
  • 17146 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Olympische SpelenSponsoring

nieuws Schaatsen is veruit de populairste Olympische sport waar merken en bedrijven op inhaken met hun marketingbeleid. Op dit moment zijn er 21 Olympische activatiecampagnes gemeten waarvan de helft gerelateerd is aan de schaatssport. P&G en Samsung zijn de bedrijven die het meest actief zijn met inhaakacties. Dit blijkt uit de Olympische Actie Teller Sochi 2014 die bijgehouden wordt door Activate&co.

Melkweg organiseert conferentie culturele strategie

3feb 201411:56
  • Sponsoring
  • 14025 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & Cultuur

nieuws Trans Europe Halles, Melkweg en P60 organiseren van 2 tot en net 4 april de interdisciplinaire conferentie The Future Is Not What It Used To Be, over nieuwe strategieën in de culturele sector voor zowel Nederlandse als internationale cultuurprofessionals. Het centrale thema tijdens de conferentie – waar ook sponsors voor worden uitgenodigd - is de vraag wat de vooruitzichten zijn voor culturele organisaties in een tijd van teruglopende financiële middelen en een snel veranderende maatschappij.

Commerciële teams zeggen vertrouwen in KNSB op

3feb 201411:17
  • Sponsoring
  • 17604 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringRechten

nieuws Op de dag dat de Olympische schaatsers voor het eerst de baan in de Adler Arena in Sotsji betreden, halen de commerciële merkenteams hard uit naar schaatsbond KNSB. Uit een verklaring van vandaag blijkt dat de VPS kwaad is, omdat er voor volgend jaar nog geen collectieve samenwerkingsovereenkomst (CSO) is getekend.

Kaapstad kleurt oranje tijdens Red Bull King Of The Air

3feb 201410:15
  • Sponsoring
  • 11155 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSport

nieuws In een spectaculaire strijd op het water van Big Bay, Zuid Afrika, lieten Ruben Lenten, Steven Akkersdijk en Kevin Langeree – de internationaal sterke concurrentie achter zich. Kevin Langeree uit Noordwijk maakte de meeste indruk en mag zich een jaar lang King Of The Air noemen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen