Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

David Lette marketingdirecteur Heineken Nederland

21feb 201710:23
  • Food-en-retail
  • 12474 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Marketing

nieuws David Lette is per 20 maart benoemd tot marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als marketingdirecteur Heineken Brazilië .

[Forum] Stoppen/starten als marketeer [2]

21feb 201709:53
  • Bureaus
  • 9962 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Kennissessie

nieuws Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze juist beginnen? Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de 2e serie antwoorden. ‘Stop met kortetermijndenken.’

[Forum] Stoppen/starten als marketeer

20feb 201711:06
  • Bureaus
  • 9753 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Kennissessie

nieuws Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze juist beginnen? Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de 1e serie antwoorden. ‘Toon lef door meer te proberen en te experimenteren.’

Nieuw merk voor CultuurWerkt!

17feb 201714:34
  • Design
  • 24964 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Branding

nieuws Novel heeft i.s.m. Vruchtvlees een nieuwe merkstrategie ontwikkeld voor Bedrijfs Cultureel Abonnement (BCA). Voortaan heet BCA, het cultuurlidmaatschap voor werkend Nederland, CultuurWerkt!. De nieuwe naam, copy, identiteit en website sluiten aan bij de door Novel ontwikkelde merk- en communicatiestrategie.

Baker McKenzie viert 10 jaar sponsoring Rijksmuseum

17feb 201714:11
  • Sponsoring
  • 26205 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MaatschappijKunst & Cultuur

nieuws Met de fototentoonstelling 'Star-Vu' vieren het Rijksmuseum en internationaal advocatenkantoor Baker McKenzie hun 10-jarige samenwerking. Deze toonbeelden van de moderne fotografie werden verkregen met steun van het kantoor dat resideert aan de Zuidas.

Yvonne Nassar nieuwe voorzitter PIM

17feb 201712:00
  • B2b
  • 20993 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personen

nieuws Yvonne Nassar neemt met ingang van 16 februari 2017 de rol van voorzitter Platform Innovatie in Marketing (PIM) over van Hans Molenaar. Yvonne Nassar is als head of marketing & innovation werkzaam bij RAI Amsterdam. Ze volgt Hans Molenaar op die zich volledig wil richten op de groei van Beeckestijn Business School.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen