Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Ondernemers besparen ruim 6 ton voor Dance4Life

14dec 201612:06
  • Sponsoring
  • 16558 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkMaatschappijSponsorRingActivatie

nieuws Zes ondernemers hebben het afgelopen etmaal maar één doel voor ogen: zo veel mogelijk besparen voor Dance4life. Dat is gelukt: met behulp van hun netwerk en creativiteit gingen ze aan de slag met een wensenlijst en dat leverde ruim 636.844 euro aan directe besparingen op. Geld dat daardoor rechtstreeks naar Dance4life’s einddoel gaat: een gezonde toekomst voor jongeren wereldwijd. De ondernemers opereerden vanuit de Situation Room, het sponsorconcept dat vorige maand nog een SponsorRing won.

Landrover verlengt partnership Serious Request en Rode Kruis

12dec 201611:28
  • Sponsoring
  • 16813 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • RadioMaatschappijPartnershipMedia

nieuws Land Rover zet een eindejaarstraditie voort door ook dit jaar 3FM Serious Request en het Rode Kruis te ondersteunen. Dit jaar staat 3FM Serious Request in het teken van 'De Stille Ramp' ofwel longontsteking. Dit is namelijk wereldwijd, maar vooral in Afrika, de dodelijkste infectieziekte voor kinderen van onder de vijf jaar. Het motto dit jaar is dan ook ‘Laat ze niet stikken'. Land Rover steunt de actie met de inzet van diverse Land Rovers, die ter beschikking staan van de dj's en de organisatie.

Boschjaar scoort 20 miljoen euro aan mediawaarde

12dec 201609:29
  • Sponsoring
  • 19179 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipEvenementKunst & Cultuur

nieuws Het Boschjaar is zondag 11 december afgesloten met een openluchtmanifestatie in ‘s-Hertogenbosch. De eerste resultaten laten zien dat het activeren van het 500e geboortejaar van Jheronimus Bosch de Brabantse stad geen windeieren heeft gelegd. Zo was het Boschjaar volgens voorlopige prognoses goed voor 1,3 miljoen extra bezoeken en werd een mediawaarde gecreëerd van 20 miljoen euro. MarketingTribune zet de belangrijkste cijfers op een rij.

Nick en Simon nieuwe kroegbazen Vrienden van Amstel Live

8dec 201611:09
  • Sponsoring
  • 18098 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MuziekMerkenEvenementEntertainment

nieuws Amstel heeft de opvolger van Xander de Buisonjé gevonden voor het gastheerschap van De Vrienden van Amstel Live. De keuze is gevallen op Nick & Simon als de kroegbazen van de grootste Amstelkroeg van Nederland. Het Volendamse muziekduo neemt samen het presentatie op zich van de negen uitverkochte shows in januari 2017.

Ook Zilveren Kruis stopt als sponsor NOC*NSF

7dec 201600:14
  • Sponsoring
  • 13250 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SportSponsoringSportmarketingOlympische Spelen

nieuws Zilveren Kruis Achmea stopt als sponsor van NOC*NSF. Sponsors die vlak na een Olympisch eindtoernooi stoppen zijn geen unicum, maar opmerkelijk is natuurlijk wel dat dit alweer de vierde van de in totaal zes grote sponsors is die niet bijtekent bij de sportkoepel. Volkswagen, Randstad en EY gingen de verzekeraar namelijk voor. NOC*NSF loopt door al deze afhakers zo'n 20 miljoen euro mis en moet op zoek naar vervangers.

Under Armour kledingsponsor van Amerikaans honkbal

6dec 201611:36
  • Sponsoring
  • 17462 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenSportmarketingPartnershipSport

nieuws Under Armour, Fanatics en Major League Baseball (MLB) hebben een 10-jarig contract afgesloten, waardoor dit wereldwijd bekende sportmerk de officiële leverancier voor de MLB wordt. Het is Under Armours eerste kledingdeal voor een professionele competitie. De drie partijen introduceren met hun samenwerking een nieuw, revolutionair model met een unieke strategie voor – en investeringen in – deze sport, waarvan zowel honkbalspelers als miljoenen fans moeten gaan profiteren. Voor spelers betekent dit innovatieve kleding, schoenen en accessoires, voor de fans een enorm assortiment aan merchandise-artikelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen