Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Topjaar voor internationale congressen Den Haag

27feb 201715:23
  • B2b
  • 13528 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CongresEvenement

nieuws 2016 was een succesvol jaar voor meerdaagse, internationale congressen in Den Haag. Uit het jaarlijks congresonderzoek van het Nederland Bureau voor Toerisme en Congressen blijkt dat er in de residentie 135 meerdaagse internationale congressen zijn gehouden. Een toename van 50% ten opzichte van 2015 en 2014.

Reclame voor reclameborden

27feb 201711:39
  • Design
  • 13414 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Advertising

nieuws Op 12 maart a.s. wordt in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee voor de derde keer een internationale beurs voor verzamelaars van oud reclamemateriaal georganiseerd. Op deze beurs vind je originele, oude emaillen reclameborden, neons, winkeldisplays en reclameblikken Op de beurs staan verzamelaars uit Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Denemarken.

Marketeer Lette: Heineken moet meerwaarde creëren in de horeca

27feb 201710:59
  • Algemeen
  • 12283 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • InterviewPersonalia

nieuws David Lette is per 20 maart benoemd tot marketingdirecteur van Heineken Nederland. Hij volgt daarmee Bram Westenbrink op die voor Heineken naar Brazilië vertrekt. We belden met Lette over zijn benoeming en marketinguitdaging.

Vote for love: politieke hartenkreet van hoofdredacteuren

24feb 201712:18
  • Media
  • 24163 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Nieuwsmedia

nieuws Terwijl alle politici in de aanloop naar de Tweede Kamer verkiezingen – zoals gewoonlijk – elkaar voor rotte vis uitmaken en bij elke mediagelegenheid roepen dat ze straks met niemand willen samenwerken, klinkt op YouTube opeens een heel ander geluid. Afkomstig van 12 hoofdredacteuren van vrouwenmedia die vinden dat het nu genoeg is en dat het tijd is voor positieve energie. Boodschap: Stem niet tegen, maar voor, en laat je hart spreken als je stemt. We belden met een van de ondertekenaars van dit politieke videopamflet Franska Stuy van Franska.nl

Mondriaan, marketeer van Den Haag

22feb 201710:19
  • Algemeen
  • 17577 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MarketingBranding

nieuws Precies 100 jaar geleden werd kunstbeweging De Stijl opgericht. Belangrijkste vertegenwoordiger: Piet Mondriaan. In 2017 viert Nederland (van Drachten tot Amersfoort, van Eindhoven tot Den Haag) daarom feestjaar 'Mondriaan tot Dutch Design' en pakt Den Haag uit met tal van activiteiten rond deze beroemde kunstenaar en de invloedrijke kunstbeweging. Gemeente Den Haag, het Gemeentemuseum en Den Haag Marketing slaan de handen ineen om Mondriaan internationaal als kleurrijke toeristenmagneet voor de stad in te zetten

Jumbo zet Woezel & Pip in als gezonde inspiratiebron kids

21feb 201715:57
  • Food-en-retail
  • 20148 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • InspiratieConsumenten

nieuws Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met verantwoorde producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen. De producten zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen