Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Spaven (DeMeter): Verwachtingen klant gaan exponentieel groeien

30jan 201714:12
  • B2b
  • 9761 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CRM

nieuws DeMeter, het platform voor kennis, innovatie en inspiratie in (dialoog) marketing, viert volgend jaar haar 25-jarig bestaan. De vereniging die volledig steunt op vrijwilligers is ooit voortgekomen uit opleidingsinstituut SRM. Een aantal studenten vond het een nuttig plan om elkaar regelmatig te blijven zien om de bewegingen op het gebied van marketingcommunicatie te duiden en te volgen. DeMeter heeft sinds een half jaar een nieuwe voorzitter, Marlous Spaven. MarketingTribune sprak met haar.

Corendon koopt Broederliefde en AI maakt merk overbodig

27jan 201712:52
  • Algemeen
  • 22941 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Dialoog

nieuws De toekomst van marketing. Hoe ziet die eruit? Voorspellen blijft natuurlijk lastig, maar een paar dingen kun je uiteraard wel raden. De techniek gaat marketing in de komende jaren nog veel meer domineren. Hoe bereiken we straks de consument? Via welke media en met welke boodschap? Hoe belangrijk zijn merken in de toekomst nog? DeMeter, het platform voor kennis, innovatie en inspiratie in (dialoog) marketing, organiseerde donderdag 26 januari het event De toekomst van marketing met een aantal gerenommeerde vakgenoten als spreker.

Boerderij winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie

27jan 201710:30
  • Media
  • 7863 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • AwardsTijdschriften

nieuws Boerderij is door het onafhankelijke LOF College voor Vakinformatie tot winnaar 2017 uitgeroepen. De prijs is donderdag 26 januari tijdens de MVW LOF Nieuwjaarsbijeenkomst in de Hermitage in Amsterdam uitgereikt. De LOF Prijs voor Vakinformatie is de kwaliteitsprijs voor vak informatieve oeuvres, portfolio’s en merken en wordt uitgereikt aan vak informatieve en professionele media.

MEC op zoek naar marketingtalent van 2017

27jan 201709:51
  • Algemeen
  • 4526 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Marketing

nieuws Op 30 maart 2017 vinden de Dutch Marketing Awards weer plaats. Bij één van de categorieën staat jong marketingtalent centraal. Wie wordt dit jaar verkozen tot hét talent in het marketingvak? Ken jij dat talent wellicht?

Purpose gedreven B2B ondernemingen presteren beter

26jan 201710:22
  • B2b
  • 7856 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MVO

nieuws Purpose gedreven B2B ondernemingen hebben de afgelopen drie jaar aanzienlijk beter gepresteerd dan transactiegerichte B2B bedrijven. Deze conclusie trekt Timé Marketing in haar 2017 State of Purpose in B2B, een onderzoeksrapport naar aanleiding van een enquête onder 109 business-to-business executives – CEO’s en CMO’s.

De Persgroep videocontent partner Branded Content Event

26jan 201709:36
  • Content
  • 6539 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • VideoBranded Content Event

nieuws De Persgroep, BBP Media en 3MO gaan het Branded Content Event deels live streamen. Met het concept ‘de Persgroep LIVE’ gaat Willem-Albert Bol, de razende reporter, tijdens het Branded Content Event op zoek naar het laatste nieuws, de scherpste meningen en de beste inzichten. Deze interviews met vakgenoten worden live gestreamd naar de Persgroep LIVE stand op het event. Ook wordt een selectie sprekers van het Branded Content Event live gestreamed op Facebook.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen