Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Partnership Samsung en Vice Sports rond Rio

16aug 201611:48
  • Sponsoring
  • 15101 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • UitgeefstrategieOlympische SpelenRio2016ContentMedia

nieuws Vice Nederland is in de aanloop naar Rio een lokale editie gestart van Vice Sports, het kanaal dat zich richt op sportcultuur. Samsung Nederland, een van de hoofdsponsors van de Olympische Spelen, is voor twee maanden een partnership aangegaan met het sportkanaal. Gedurende deze periode loopt er een volledig geïntegreerde mediacampagne op Vice Sports en het netwerk van Vice, met als doelstelling de verhalen rondom The Chant, Dorian van Rijsselberghe en The Anthem te vertellen en distribueren.

Joost Luiten verbindt zich aan ING Private Banking

16aug 201600:22
  • Sponsoring
  • 9298 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • CampagnesSponsoringSportmarketing

nieuws ING Private Banking gaat als hoofdsponsor van het Nederlandse golf een intensieve samenwerking aan met topgolfer Joost Luiten. De samenwerking is vastgelegd tot eind 2018. Samen met de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie (NGF) en Luiten zet ING Private Banking zich in om de golfsport in Nederland vooruit te helpen en de golfsport toegankelijker en populairder te maken, met name onder jongeren. Het eerste project heet Beat the Pro.

Geniale PR-stunt: Lowlands strikt Yuri van Gelder

15aug 201617:18
  • Sponsoring
  • 10088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Rio2016MuziekActivatieSport

nieuws Yuri van Gelder mag op de slotdag van de Olympische Spelen toch zijn ringen-oefening uitvoeren. Niet in Rio, maar op muziekfestival A Campingflight To Lowlands Paradise. Het evenement in Biddinghuizen strikte de turner voor een alternatieve 'ringenfinale' in een grote festivaltent. Het moet gezegd: een geniale PR-stunt.

Kritiek Heineken: 'Te veel Olympische sponsors'

15aug 201611:06
  • Sponsoring
  • 13465 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenOlympische SpelenSponsoringRio2016

nieuws Er zijn op de Olympische Spelen in Rio veel te veel sponsors die het logo met de vijf ringen mogen gebruiken. Deze kritiek is afkomstig van bierbrouwer Heineken, zelf sponsor van NOC*NSF. Het IOC vindt dat het allemaal wel meevalt, ook al gaat het in totaal om maar liefst zestig sponsors.

Samsung en 538 rijden Olympische Medaillewinnaars

12aug 201610:01
  • Sponsoring
  • 29999 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Olympische SpelenRio2016Radio

nieuws Zodra een Olympische sporter een medaille wint, brengt Viggo Waas hem of haar in de MedailleTaxi naar het Holland Heineken House waar de sporter ‘s avonds gehuldigd wordt. Waas stelt de sporters vragen die ingezonden zijn door luisteraars van Radio 538.

Telstar vindt shirtsponsor in wifi-specialist Bluetrace

11aug 201613:45
  • Sponsoring
  • 12687 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipVoetbal

nieuws Telstar en Bluetrace gaan de samenwerking intensiveren. Vanaf heden prijkt de naam Bluetrace op de rug van het shirt van Telstar. Het bedrijf dat marktleider in slimme business-oplossingen op basis van wifi- en bluetooth-signalen is sinds afgelopen seizoen aan de club verbonden. Bluetrace zorgde er voor dat het Rabobank IJmond Stadion full-connected is en daarmee tot een selecte groep stadions in Nederland behoort waar de bezoekers toegang heeft tot razendsnel internet.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen