Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

Chantal Janzen lanceert tv-show &Chantal

30aug 201715:41
  • Media
  • 8331 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • TelevisieTijdschriften

nieuws Die kon je natuurlijk zien aankomen: na haar eigen magazine, website, app en online shop komt presentatrice en mediavrouw Chantal Janzen nu ook met een eigen personalityshow op RTL 4: &Chantal. De show sluit naadloos aan op het concept van het multimedia merk &C.

Hollandsnieuwe in zee met XXS Amsterdam

30aug 201713:18
  • Bureaus
  • 6613 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Reclame

nieuws Hollandsnieuwe, naar eigen zeggen het 'no-frills merk' van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.

RTL meldt slecht eerste halfjaar

30aug 201711:09
  • Media
  • 6182 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Televisie

nieuws RTL Nederland heeft een slecht halfjaar achter de rug in vergelijking met 2016. De omzet daalde met 10 miljoen euro tot 226 miljoen. De brutowinst daalde met ruim 33% naar 20 miljoen euro.

[Interview] Bernice Notenboom: 'Sponsor, laat ROI los en investeer in idee, passie of missie!'

29aug 201712:22
  • Sponsoring
  • 10115 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Maatschappij

nieuws Klimaatactiviste en journaliste Bernice Notenboom is keynote op het komende Sponsorcongres op 26 september in Muiden. Ze gaat op extreme expedities om het veranderende klimaat een gezicht te geven: op de Noord- en Zuidpool, de Groenlandse ijskap, Mount Everest, in Siberië en Afrika. Op het Sponsorcongres komt zij vertellen over haar missie, de expedities, de sponsoring en de noodzaak van duurzaamheid.

[Martech17] Keynote Roland van der Vorst: 'Hoe kom je als merk bovendrijven in technologisch geweld'

27aug 201711:04
  • B2b
  • 18907 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws Prof. dr. Roland van der Vorst is managing director van FreedomLab en parttime professor aan de TU Delft. Als consultant, spreker en wetenschapper houdt hij zich bezig met vraagstukken op het snijvlak van merkontwikkeling en innovatie. In zijn presentatie op het Marketing & Technology Event van 9 november laat hij zien hoe merken boven de concurrentie kunnen uitstijgen in tijden van grote technologische veranderingen. Andere keynotes zijn Albinus van fonQ, Vrielink van Transavia en Kruijer van Abel.

EMTÉ volledig over naar duurzame kip

18aug 201710:09
  • Food-en-retail
  • 23628 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Food

nieuws Met ingang van 14 augustus is bij EMTÉ supermarkten het volledige assortiment verse kipproducten ten minste van de kwaliteit De Betere Kip. De reguliere kip, in de volksmond ook bekend als ‘plofkip’, is bij EMTÉ niet meer verkrijgbaar.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen