Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Rijksmuseum verlengt met hoofdsponsor KPN

21jul 201616:08
  • Sponsoring
  • 15767 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MobileInnovatieKunst & CultuurPartnership

nieuws Rijksmuseum en KPN hebben vandaag hun partnership met drie jaar verlengd. KPN steunt als ICT-provider het 'Rijks' in zijn ambitie om hét vernieuwde, state-of-the-art culturele instituut te zijn in binnen- en buitenland.

Auping lanceert campagne 'Sponsor van de Rust'

21jul 201615:03
  • Bureaus
  • 15474 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringOlympische SpelenSportCampagnes

nieuws Koninklijke Auping lanceert deze zomer de campagne 'Sponsor van de Rust'. De beddenfabrikant uit Deventer gelooft al meer dan 128 jaar dat rust de voedingsbodem is voor kampioenen. In aanloop naar Rio komt Auping daarom met een multichannel-campagne waarmee het - letterlijk als Sponsor van de Rust - bijdraagt aan betere prestaties van Nederlandse topsporters. Een goede nachtrust kan net hét verschil maken tussen zilver of goud.

Holland Casino sponsort Rad van Fortuin bij SBS6

21jul 201612:02
  • Sponsoring
  • 16422 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ConceptSponsoringMediaTelevisie

nieuws Holland Casino is de nieuwe hoofdsponsor van het legendarische spelprogramma Rad van Fortuin, dat vanaf 22 augustus terugkeert bij SBS6. Op primetime (20.00 uur) zal presentator André Hazes Jr. kandidaten aan het spannende rad laten draaien. In de vernieuwde versie blijft de bekende spelformule ongewijzigd. Tijdens de uitzendingen op televisie heeft Holland Casino in zijn casino’s de zogenaamde Fortune Weeks.

Randstad stopt als sponsor NOC*NSF

20jul 201611:23
  • Sponsoring
  • 14265 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipOlympische SpelenSponsorship

nieuws Randstad stopt na twintig jaar als sponsor van het NOC*NSF. Na de Olympische Spelen in Rio de Janeiro bouwen de partners de samenwerking af. Het contract eindigt op 31 december 2016. Twintig jaar sponsoring resulteerde in tal van projecten voor top- en breedtesport, waaronder het programma 'Goud op de Werkvloer'. Ruim 5.600 keer kregen topsporters via dit programma loopbaan- of studieadvies of vonden een baan of stage.

Donateurs blijven internationale goede doelen wantrouwen, geven vooral 'dichtbij huis'

19jul 201612:02
  • Sponsoring
  • 14142 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • OnderzoekMVOMerkenMaatschappij

nieuws Donateurs vertrouwen internationale hulporganisaties het minst bij de besteding van het geld. Maar door de vluchtelingencrisis is hun jarenlange imagodaling gestopt. Liever zoeken donateurs een goed doel dichter bij huis, blijkt uit de vierde editie van het tweejaarlijkse Goede Doelen Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy onder 2.000 Nederlanders. KWF Kankerbestrijding staat wederom bovenaan de lijst en is zelfs het sterkste merk van de totale not-for-profit sector.

Telstar en Tata Steel verlengen jeugdprogramma

19jul 201610:19
  • Sponsoring
  • 12337 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipMaatschappijVoetbal

nieuws Tata Steel gaat ook in het nieuwe voetbalseizoen samen met Telstar speciale activiteiten organiseren voor jongeren in de IJmond. Het staalbedrijf steunt onder meer het Playing for Success-programma 'Telstar Thuis in de Wijk' en diverse jeugdclinics. Vandaag hebben Hans van den Berg, directeur van Tata Steel in IJmuiden, en commercieel directeur Steef Hammerstein van Telstar het samenwerkingscontract ondertekend.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen