Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

ATPI Sports Events vliegt Olympiërs naar Rio

25jul 201611:54
  • Sponsoring
  • 14245 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipOlympische SpelenSport

nieuws Een deel van de Nederlandse Olympische ploeg is inmiddels afgereisd naar Rio. ATPI Sports Events verzorgt het vervoer als partner van NOC*NSF. De eerste vlucht met TeamNL-sporters vertrok dit weekend. Het opvallende oranje KLM-vliegtuig bracht onder andere de Nederlandse handbaldames en beide hockeyteams naar Rio, waar over anderhalve week de Olympische Spelen van start gaan.

Recordgroei voor festivalsector

25jul 201611:24
  • Sponsoring
  • 14377 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurEvenementEntertainmentOnderzoek

nieuws Het aantal festivals is afgelopen jaar met 4,5% toegenomen tot 837 festivals. Parallel aan de festivalgroei nam ook het bezoekersaantal toe met bijna 3%. In 2015 bezocht een record aantal mensen de Nederlandse festivals (ruim 23 miljoen bezoeken). Opmerkelijk is dat de veelbesproken groei van het aantal festivals in Amsterdam is gestopt.

Graafschap promoveert Seesing tot hoofdsponsor

25jul 201610:13
  • Sponsoring
  • 10761 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VoetbalSponsorshipHRSponsoring

nieuws De gedegradeerde voetbalclub De Graafschap heeft een nieuwe hoofdsponsor: Seesing Personeel. Eind mei werd het Achterhoekse uitzendbureau al rugsponsor van de club uit Doetinchem voor komend seizoen, maar die overeenkomst is afgelopen week opgewaardeerd tot hoofd(shirt)sponsor.

Eric Nooijen, Patrick Overwijk en Pijke Oostra lanceren Super Sunday Sportmarketing

22jul 201612:17
  • Sponsoring
  • 28183 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringSportmarketing

nieuws Bijna elk merk van betekenis doet aan sponsoring of overweegt het. En voor bijna elk merk geldt dat er meer uit de deal kan worden gehaald dan op dit moment gebeurt. Dat vraagt om een nieuwe kijk op sponsoring: dicht bij het gedachtegoed van het merk en vanuit een digitaal hart.

Rijksmuseum verlengt met hoofdsponsor KPN

21jul 201616:08
  • Sponsoring
  • 15851 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Kunst & CultuurInnovatieMobilePartnership

nieuws Rijksmuseum en KPN hebben vandaag hun partnership met drie jaar verlengd. KPN steunt als ICT-provider het 'Rijks' in zijn ambitie om hét vernieuwde, state-of-the-art culturele instituut te zijn in binnen- en buitenland.

Auping lanceert campagne 'Sponsor van de Rust'

21jul 201615:03
  • Bureaus
  • 15586 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • CampagnesSportOlympische SpelenSponsoring

nieuws Koninklijke Auping lanceert deze zomer de campagne 'Sponsor van de Rust'. De beddenfabrikant uit Deventer gelooft al meer dan 128 jaar dat rust de voedingsbodem is voor kampioenen. In aanloop naar Rio komt Auping daarom met een multichannel-campagne waarmee het - letterlijk als Sponsor van de Rust - bijdraagt aan betere prestaties van Nederlandse topsporters. Een goede nachtrust kan net hét verschil maken tussen zilver of goud.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen