Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

TeamNL-campagne brengt Olympische en Paralympische sporters dichterbij dan ooit

3aug 201608:03
  • Sponsoring
  • 15971 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Rio2016Olympische Spelen

nieuws De Olympische Spelen staan voor de deur. NOC*NSF brengt sportfans dichterbij dan ooit. Vandaag wordt de TeamNL 'Echt Oranje' campagne uitgebreid met TV, online en (digitale) outdoor.

Campina in het Holland Heineken House

2aug 201612:31
  • Sponsoring
  • 14001 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Olympische SpelenSponsorshipSport

nieuws Campina en Holland Heineken House gaan een partnership aan tijdens de Olympische Spelen van Rio de Janeiro. Het Holland Heineken House is het officiële nationale huis van Nederland waar sporters en de Oranjefans tijdens de Spelen samenkomen om sport te ervaren, de successen van TeamNL te vieren en Oranje momenten te beleven.

Duracell partner van de TCS Amsterdam Marathon 2016

29jul 201615:06
  • Sponsoring
  • 34470 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieSportmarketingSportSponsoring

nieuws Het welbekende rennende Duracell konijn, met onuitputtelijke energie, is het vertrekpunt geweest voor Duracell om een samenwerking aan te gaan met de TCS Amsterdam Marathon.

Passeert Dafne de merkwaarde van Epke en Ranomi in Rio?

28jul 201612:20
  • Sponsoring
  • 22855 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Olympische SpelenSportMerkenOnderzoek

nieuws De marketingwaarde van Dafne Schippers heeft een enorme vlucht genomen sinds haar wereldtitel in 2015. Binnen een jaar tijd behoort ze tot de Nederlandse top, niet alleen sportief, maar ook commercieel. Slechts Epke Zonderland en Ranomi Kromowidjojo zijn (vooralsnog?) commercieel interessanter, zo blijkt uit het Celebrity DBI-model van Nielsen Sports.

Olympische marketeer moet mikken op thuisblijvers

27jul 201614:45
  • Sponsoring
  • 22860 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • TelevisieOlympische SpelenSportmarketingSocial mediaOnderzoek

nieuws De Olympische Spelen worden dit jaar door fans vooral thuis vanaf de bank bekeken, blijkt uit het recente Adobe Digital Insights (ADI)-onderzoek. Marketeers die tijdens de Olympische Spelen een wereldwijd publiek willen bereiken, doen er dan ook goed aan meer dan ooit op de thuisblijvers te focussen.

Jakko Slot start TwentyOne Sport en werkt voor PEC Zwolle

26jul 201621:02
  • Sponsoring
  • 13828 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PersonaliaZakelijkSportmarketingVoetbal

nieuws Jakko Slot verruilt FC Twente voor het zelfstandig ondernemerschap. Wel gaat hij vanuit zijn eigen bedrijf TwentyOne Sport Marketing & Sales direct aan de slag voor een andere voetbalclub: PEC Zwolle.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen