Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

George Steur nieuwe directeur van Bruna

18aug 201709:05
  • Food-en-retail
  • 19934 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Personalia

nieuws Postkantoren BV benoemt George Steur tot algemeen directeur van Bruna. Hij volgt per 1 september Rob Schuyt op, die sinds eind vorig jaar ad interim de positie bij de winkelketen heeft ingenomen.

FrieslandCampina verkoopt Riedel

17aug 201715:42
  • Food-en-retail
  • 22363 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Merken

nieuws De Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment neemt Riedel B.V, producent van onder meer Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss, DubbelDrank, Taksi en Extran over van FrieslandCampina. De verwachting is dat de transactie voor het einde van het jaar zal zijn afgerond en is mede afhankelijk van de goedkeuring van de Autoriteit Consument & Markt en het afronden van het medezeggenschapstraject.

Hunkemöller gaat winkels openen in Zwitserland

17aug 201713:23
  • Food-en-retail
  • 11635 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Winkelen

nieuws Na een succesvolle lancering in september 2016 van de webshop in Zwitserland gaat Hunkemöller ook winkels openen. Het doel is in 2017 vier winkels te openen. De eerste winkel staat gepland voor medio september 2017. Daarna zullen er elk jaar 8 tot 10 winkels worden geopend.

Genomineerden ABN AMRO Retailer of the Year bekend

17aug 201710:11
  • Food-en-retail
  • 11287 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws De genomineerden van de ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland 2017 – 2018’ verkiezing en de ‘ABN AMRO Webshop Awards 2017 – 2018’ zijn bekend. Negentig retailers maken kans op één of meerdere categorieprijzen. In de afgelopen maanden hebben ruim 260.000 consumenten meer dan 450 retailers beoordeeld. Daarmee zijn de ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ verkiezingen de grootste consumentenverkiezingen van Nederland. HEMA is met zeven nominaties de grootste kanshebber op een categorieprijs, gevolgd door Media Markt die zes keer genomineerd is.

Keynote Frank van Eijk (MeMo2) op Sponsorcongres over Zeepkistenrace van Red Bull

16aug 201713:26
  • Sponsoring
  • 13806 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Sponsorcongres

nieuws De spraakmakende case Red Bull Zeepkistenrace staat centraal in de presentatie van keynote-spreker Frank van Eijk, commercial director bij onderzoek- en adviesbureau MeMo². De case dient volgens Van Eijk als voorbeeld hoe je met de sponsoring van een lokaal event de doelgroep kunt activeren en met de ondersteuning van de juiste middelen kunt zorgen voor merkeffecten onder een breder publiek.

Nederland passeert grens van 500 bierbrouwerijen

16aug 201711:46
  • Food-en-retail
  • 8663 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Consumenten

nieuws Nederland heeft de magische drempel van 500 bierbrouwerijen gepasseerd. Hiermee is het aantal brouwerijen weer terug op het niveau van de middeleeuwen toen vrijwel iedere stad een of meer eigen brouwerijen kende. Dat stelt de Stichting Erfgoed Nederlandse Biercultuur (SENB), die begin 2017 is opgericht.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen