Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

DAY wint Red Dot voor Eindhoven Airport en KayaTea

16aug 201710:32
  • Design
  • 11368 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Awards

nieuws DAY creative business partners wint twee Red Dot Awards voor high design quality met haar projecten voor Eindhoven Airport (spatial communication) en het Marokkaanse merk KayaTea (packaging).

Media kunnen economische vitaliteit binnenstad vergroten

16aug 201709:19
  • Food-en-retail
  • 8995 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • ConsumentenWinkelen

nieuws ‘Retail en media kunnen elkaar in de binnensteden heel goed versterken.’ Dat zegt Peter Joziasse, programmamanager van het Retail & Media Event, dat dinsdag 12 september in Hilversum wordt gehouden. Het event maakt deel uit van Dutch Media Week, waarin media in al hun facetten centraal staan voor de professional en het grote publiek.

Marketeer Van Veen (AutoTrack): alles is erop gericht om verwachting klant te overtreffen

15aug 201709:29
  • B2b
  • 9406 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonenWeb

nieuws Sander van Veen is gestart als marketingmanager bij AutoTrack.nl, onderdeel van De Persgroep Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing- en productstrategie van de autoportal en gaat leiding geven aan het marketing en productteam met als belangrijkste doel de doorontwikkeling van de autoportal en daarmee een verdere groei van de klanttevredenheid. We belden met hem over zijn belangrijkste speerpunten.

[Interview] Dutch Media Week: wat je altijd al wilde weten over media

14aug 201712:10
  • Media
  • 6223 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • TelevisieRadio

nieuws Hilversum Mediastad staat van 6 tot en met 13 september in het teken van Dutch Media Week, een evenement waarbij de bezoeker alle nieuwe trends op het gebied van media krijgt te zien en te horen. Initiatiefnemer is innovator, coach en inspirator Herman Dummer. Dutch Media Week beleeft dit jaar zijn tweede editie en is eigenlijk een b2b uitbreiding van de Open Studio Dagen die 9 jaar geleden al door Dummer werden geïntroduceerd.

4e keynote Martech17 Wieke Vrielink (Transavia): Customer Experience is voor ons een key differentiator

14aug 201709:48
  • B2b
  • 7308 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Evenement

nieuws Wieke Vrielink is customer journey expert bij luchtvaartmaatschappij Transavia. Ze is de 4e keynote spreker op het Marketing & Technology Event op 9 november a.s. in De Flint in Amersfoort. Ze heeft een achtergrond in diverse marketingfuncties en is haar carrière gestart bij ABN Amro. Na 7 jaar maakte ze de overstap naar de airline industrie vanwege haar grote passie voor de luchtvaart. Bij Martinair, KLM en Transavia heeft zij in diverse functies gewerkt waarin marketingpropositie, communicatie en customer experience centraal staan.

Ikea: het is leven is onvoorspelbaar, maar wel duurzaam

11aug 201712:22
  • Food-en-retail
  • 23616 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Showroomtraffic

nieuws De nieuwe catalogus van Ikea komt er weer aan. Dit jaar huldigt het Zweedse zelf-doe woonwarenhuis het motto: de onvoorspelbaarheid van het leven. Marketing die inspeelt op een multifunctioneel gebruik van de huiskamer en de oproep het huis duurzamer te maken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen