Sjaak Hoogkamer

Sjaak Hoogkamer

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: hoofdredacteur

Biografie Sjaak Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication.

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot.

Recente artikelen van Sjaak Hoogkamer

B2B-marketeer Kadric (Monsterboard) : Belangrijk om weer top of mind te worden

9aug 201709:29
  • B2b
  • 6627 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • CampagnesArbeidsmarkt

nieuws Anela Kadric (28) is gestart als B2B-marketeer bij Monsterboard Nederland. Zij was al werkzaam bij het recruitment platform in de rol van e-commerce specialist. In haar functie wordt zij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van alle marketingactiviteiten voor de zakelijke markt. Wij belden haar over de B2B-marketingaanpak van Monsterboard.

Concertgebouw en Robeco: al 29 jaar een succesformule

8aug 201710:45
  • Sponsoring
  • 7840 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Kunst & Cultuur

nieuws Robeco - The Investment Engineers - sponsort al 29 jaar de Robeco SummerNights van het Concertgebouw in Amsterdam en die zijn daardoor een begrip geworden in cultureel Nederland. Vooral de gemeenschappelijke kernwaarden duurzaamheid, kwaliteit en langdurige relaties zorgen voor een bestendige en succesvolle sponsorverbinding. In gesprek met Carlien Blok, hoofd marketing, communicatie & verkoop bij Het Concertgebouw (op foto boven in grijze jurk) die ook keynote spreker is op het komende sponsorcongres van 26 september a.s. ‘De concerten vormen voor Robeco een fantastisch relatieplatform.’

Typisch Twente: nieuwe glossy over Twente

8aug 201710:23
  • Media
  • 6565 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Tijdschriften

nieuws Afgelopen week lanceerde Twente de eerste editie van Typisch Twente: een glossy over alles wat de regio te bieden heeft. Creative agency Lemon Scented Tea ontwikkelde het concept voor het blad als onderdeel van de overkoepelende merkcampagne ‘Tijd zat, in Twente’.

Marianne Aalders nieuwe communicatiemanager Madurodam

8aug 201710:04
  • Algemeen
  • 8884 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • PersonenPersonalia

nieuws Marianne Aalders is de nieuwe PR- en communicatiemanager van Madurodam. In haar functie is Aalders verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitrol van de binnen- en buitenlandse PR- en mediastrategie van het succesvolle Haagse themapark. Ook is zij het vaste aanspreekpunt voor bloggers, online influencers en samenwerkingspartners uit de toeristische sector en de travelbranche.

Nieuwe glazen toegangsbrug voor Kasteel Ruurlo

7aug 201714:03
  • Design
  • 11831 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Geen tag

nieuws Sinds juni 2017 is Kasteel Ruurlo, de tweede locatie van Museum MORE, open voor publiek en recentelijk voorzien van een glazen toegangsbrug, ontworpen door Hans van Heeswijk architecten. Het bureau tekende ook voor het in 2015 gebouwde nieuwe museum MORE bij het vroegere gemeentehuis van Gorssel.

5 finalisten Nationale RestaurantPITCH bekend

7aug 201713:08
  • Food-en-retail
  • 11697 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Acties

nieuws Vijf kandidaten hebben de voorronde van de Nationale RestaurantPITCH doorstaan en zijn doorgedrongen tot de finale. Uit deze groep wordt de winnaar met een veelbelovende horeca pop-up idee gekozen. Deze winnaar krijgt tijdens de komende Horecava in januari 2018 zijn of haar eigen pop-up restaurant. De finalepitch van de competitie is op woensdag 23 augustus.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen