Redactie Sponsoring

Redactie Sponsoring

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.

Recente artikelen van Redactie Sponsoring

Hartslag legioen loopt op tot gemiddeld 135 tijdens Klassieker

9nov 201513:35
  • Sponsoring
  • 12116 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatiePartnershipVoetbal

nieuws De spanning liep hoog op tijdens de Klassieker van zondag. De goal van Sven van Beek in de 38ste minuut zorgde voor een climax in De Kuip: de gemiddelde hartslag van het legioen liep toen op tot 135, dit is de hoogst gemeten gemiddelde hartslag. Honderd supporters droegen tijdens het beladen duel een hartslagmeter met als doel om erachter te komen hoeveel spanning er tijdens een wedstrijd op het Feyenoord-hart komt te staan.

Mac3Park nieuwe naamgever stadion PEC Zwolle

9nov 201510:12
  • Sponsoring
  • 10712 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

nieuws Zaterdagavond hebben PEC Zwolle en Mac3Park, voorafgaand aan de competitiewedstrijd tussen PEC Zwolle en Heracles Almelo, een contract getekend voor een samenwerking van minimaal drie seizoenen, inclusief het huidige seizoen. Vastgoedbedrijf Mac3Park, dat vestigingen heeft in Almere, Emmeloord, Lelystad en Dronten, wordt de nieuwe naamgever van het stadion. Dit houdt in dat het IJsseldelta stadion vanaf 1 juli 2016 wordt omgedoopt in het Mac3Park stadion.

Philips en PSV plaatsen innovatie centraal in nieuw sponsorcontract

7nov 201509:30
  • Sponsoring
  • 15309 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbal

nieuws Philips en PSV verlengen vandaag de langste sponsorrelatie van Nederland, waarbij Philips de grootste cosponsor van een club in de Eredivisie wordt. Met dit contract is de naam ‘Philips Stadion’ vastgelegd voor de komende tien jaar. Daarnaast is er een uitgebreid sponsorcontract voor de komende vijf jaar afgesloten. Bovendien komt vanaf het seizoen 2016/’17 de vermelding Philips founder PSV voor tien jaar op de mouw van de wedstrijdshirts te staan. Philips betaalt 3 miljoen euro per jaar aan de club.

Kadenza partner van Team Stressless

6nov 201511:58
  • Sponsoring
  • 12386 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SchaatsenPartnership

nieuws Smartdatacompany Kadenza werkt samen met Team Stressless, de internationale schaatsploeg van Bart Veldkamp. Kadenza ondersteunt de schaatsploeg met het oog op de Olympische Winterspelen van 2018 in pyeongchang. Kadenza wil met de schaatsploeg wil namelijk alle omgevingsfactoren voor eigen succes continu gaan monitoren.

Vrumona official supplier jeugd en vrouwen Ajax

6nov 201511:23
  • Sponsoring
  • 11752 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

nieuws Ajax en Vrumona hebben overeenstemming bereikt over een suppliership voor de komende drie seizoenen. Naast het verwerven van reclame- en associatierechten zal Vrumona dranken gaan leveren voor consumptie op sportpark de Toekomst.

Minder (sponsor)inkomsten, KNSB slankt af

5nov 201516:46
  • Sponsoring
  • 10757 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SchaatsenSponsoring

nieuws De KNSB gaat 1,7 miljoen euro bezuinigen op de kosten. Dat komt voornamelijk neer op een afslanking van de organisatie. Het bondsbureau zal krimpen met circa 30 procent. Net als bij veel andere sporten heeft de schaatssport te maken met structureel teruglopende inkomsten, zoals het verder afnemen van sponsorinkomsten en subsidies als Lottogelden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen