Voetbalvrouwen spelen met nieuwe leeuwin op de borst

18jul 201710:33
  • Bureaus
  • 14560 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • VoetbalMerkenBrandingCreatie

nieuws De Nederlandse voetbalvrouwen trekken miljoenen kijkers op het EK Voetbal. Bij zo'n groot toernooi hoort natuurlijk ook een modern tenue. Nike en W+K Amsterdam namen het klassieke logo van de brullende leeuw na 46 jaar eindelijk eens onder handen en maakten er een stijlvolle leeuwin van. Een bijzondere design- en marketingcase.

Doneren via de smartphone tijdens de Vierdaagse

18jul 201710:09
  • Online
  • 4063 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • MobileInnovatie

nieuws Stichting Beat Batten introduceert samen met bunq een collecte-app waarbij men met telefoonnummer of e-mailadres digitaal kan doneren. De eerste donaties voor Beat Batten! worden tijdens de Nijmeegse Vierdaagse gedaan met alleen een smartphone. De stichting zet zich in om het onderzoek en de behandeling van de ziekte van Batten, een groep erfelijke stofwisselingsziekten, te financieren.

Heineken verslaat Grolsch als bierpartner in Arena

18jul 201700:27
  • Sponsoring
  • 8866 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipMarketingMerkenVoetbalLeverancier

nieuws Heineken heeft eindelijk de Amsterdam Arena veroverd. Na ruim 20 jaar versloeg de Amsterdamse bierbrouwer zijn eeuwige rivaal Grolsch, dat een bod van Heineken niet kon evenaren. Vanaf augustus gaat Heineken bier schenken in het stadion, waar brouwers al jaren met elkaar over steggelen.

[Kijkcijfers] 2,1 miljoen mensen zien Nederlands voetbalvrouwen winnen van Noorwegen

17jul 201712:00
  • Media
  • 9744 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • BereikVoetbalKijkcijfersTelevisie

nieuws Vrouwenvoetbal is al jarenlang de sterkst groeiende sport in Nederland en nu is er in Nederland de EK Voetbal voor vrouwen. De openingswedstrijd in Utrecht brak natuurlijk alle kijkcijferrecords voor vrouwenvoetbal.

Duurzame wielerploeg Team Earth benoemt twee RvA-leden

17jul 201710:09
  • Sponsoring
  • 6177 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • MVOPersonaliaSport

nieuws Team Earth Pro Cycling, het initiatief van Daan Luijkx om de meeste duurzame wielerploeg ter wereld op te zetten, heeft een Raad van Advies opgesteld. De eerste twee leden zijn heren die hun sporen op duurzaamheidsgebied ruimschoots verdiend hebben. Het zijn Hugo von Meijenfeldt, Sustainable Development Goals coördinator voor Nederland en Maurits Groen, oprichter en CEO van social enterprise WakaWaka.

Wim Noordzij start eerste marketingbureau voor eSports

17jul 201708:48
  • Sponsoring
  • 8573 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Online gamingVideoMediaEntertainmentNieuwkomers

nieuws Nederland is een marketingbureau rijker dat zich specifiek richt op eSports. Gamers First is opgericht door Wim Noordzij en Joost Roset. Het bureau richt zich op gamers, eSporters en millennials. Gamers First gaat uit van de community's en bundelt eSports-concepten en mediaformats.

Purpose centraal op Sponsorcongres

14jul 201712:53
  • Sponsoring
  • 13028 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • EvenementSponsorcongres

nieuws Sponsoring is steeds meer het morele kompas van de eigen organisatie. Hoe past sponsoring binnen de normen en waarden van het bedrijf? Hoe kan een merk vanuit een purpose handelen en daarmee het hart winnen van zoveel mogelijk klanten? Of beter gezegd: zoveel mogelijk mensen fan van het merk laten worden? Op het komende Sponsorcongres van 26 september geven een aantal topsprekers hun mening over dit fenomeen.

KWF verwelkomt drie nieuwe ambassadeurs

14jul 201711:40
  • Sponsoring
  • 17773 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsoringMaatschappijFondsenwerving

nieuws Dj Gijs Staverman, RTL 4-metereoloog Dennis Wilt en Qmusic-nieuwslezeres Fien Vermeulen zijn vanaf vandaag 'Vrienden van KWF'. Als kersverse ambassadeurs zetten zij zich belangeloos in om KWF Kankerbestrijding te ondersteunen bij haar missie om de dag na te streven waarop niemand meer sterft aan kanker.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen