Nederlands eSports-team naar World College Cup

8jun 201711:36
  • Sponsoring
  • 12854 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • Online gamingEntertainmentSport

nieuws Er ontstaan voor Nederlandse sponsors extra internationale kansen in eSports, nu het Nijmeegse DCL-studententeam zich heeft geplaatst voor de World College Cup in Wuhan, China. League of Legends geldt als de meest populaire eSport ter wereld.

Rotterdam nadert Amsterdam als populairste stad

8jun 201710:37
  • Sponsoring
  • 12878 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • OnderzoekMaatschappijMerken

nieuws Belangrijk nieuws voor citymarketeers en festivalorganisatoren: er zijn opmerkelijke verschuivingen in de ranglijst van sterkste stedenmerken. De nationale liefde voor Rotterdam groeit met de dag. De Maasstad stijgt van plaats zes naar plaats twee, vlak achter de dominante koppositie van Amsterdam. Dit blijkt uit de vierde editie van het Steden & Streken Merkenonderzoek, waaraan recent 12.243 mensen deelnamen.

Hartstichting en KNVB laten kinderen meer bewegen

7jun 201714:00
  • Sponsoring
  • 13587 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • CampagnesMaatschappijSportContent

nieuws Kinderen bewegen te weinig. De reden voor de Hartstichting en KNVB om Speel je Fit te starten. Speel je Fit is een door de KNVB en de Hartstichting ontwikkeld bewegingsprogramma, gericht op (basis)schoolkinderen. Enkele Speel je Fit-ambassadeurs waaronder Tim Douwsma voerden deze week samen met een groep kinderen voor het eerst de Speel je Fit-oefeningen uit.

FCB en Tony Cohen ontwerpen designerjurk voor Nivea

7jun 201713:22
  • Bureaus
  • 14797 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenSponsoringCampagnes

nieuws Met Nivea-deodorant Invisible for Black & White blijft zwarte en witte kleding langer mooi. Als ultieme bewijsvoering ontwierp reclamebureau FCB Amsterdam samen met de door Nivea gesponsorde topontwerper Tony Cohen de 'reversible black & white dress'. Deze jurk kan binnenstebuiten gedragen worden en wordt gekenmerkt door de kwalitatieve afwerking van haute couture.

Centric nieuwe hoofdsponsor van Sparta

7jun 201710:49
  • Sponsoring
  • 10694 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkSponsorshipVoetbal

nieuws Centric is de nieuwe hoofdsponsor van Eredivisie-club Sparta Rotterdam. De internationale IT-dienstverlener was al aan Sparta verbonden als hoofdsponsor van de jeugdopleiding en als co-sponsor van het eerste voetbalelftal.

Rico Verhoeven merkambassadeur van PFM Underwear

6jun 201709:43
  • Sponsoring
  • 17451 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesBrandingEndorsementMerkenSport

nieuws Wereldkampioen kickboksen Rico Verhoeven heeft zichzelf als merkambassadeur verbonden aan PFM Underwear. Reclamebureau en aandeelhouder SuperRebel ontwikkelde het merk PFM Underwear, het logo, de huisstijl en de campagne 'Cover Your Ass'.

Ajax strikt vijfde Aziatische sponsor: Hikvision

3jun 201714:13
  • Sponsoring
  • 24038 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkSponsorshipVoetbal

nieuws Het Chinese Hikvision Europe verbindt zich de komende drie seizoenen als Official Sponsor aan Ajax. Hangzhou Hikvision Digital Technology - kortweg Hikvision - tekende hiervoor afgelopen vrijdag een tweeledig partnership. Vanuit de directie van Ajax waren Menno Geelen en Edwin van der Sar aanwezig.

[Interview] Edwin Tromp over het vermarkten van voetballers

2jun 201712:33
  • Sponsoring
  • 27822 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • VoetbalSportmarketingMarketingInterview

nieuws Een aantal maanden geleden stapte Edwin Tromp in 90/24 Sports, een marketingbedrijf voor profvoetballers. Zijn eerste zet: het openen van een kantoor in Brussel, naast de bestaande kantoren in Amsterdam en Londen. Wij spreken hem over voetballers, internationale expansie en de grenzen van branded content.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen