Holland Heineken House ook in Zuid-Korea

13jul 201715:29
  • Sponsoring
  • 9988 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • ActivatieOlympische SpelenMarketingSport

nieuws Ook tijdens de Winterspelen van 2018 in Zuid-Korea opent het Holland Heineken House zijn deuren. Voor de 14e keer op rij bieden NOC*NSF en Heineken een huis waar fans uit zowel Nederland als andere landen kunnen genieten van sport en waar Oranje-succes wordt gevierd. Het Holland Heineken House ligt straks in het hart van de schaatswereld, op tien minuten afstand van de Olympische schaatshallen in Gangneung.

Europcar rijdt bezemwagen bij Vierdaagse Nijmegen

13jul 201714:27
  • Sponsoring
  • 10022 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementSportPartnership

nieuws De Vierdaagse Nijmegen nadert met rasse schreden. Voor wandelaars die ondanks alle voorbereidingen toch uitvallen door blessures of blaren, staat autoverhuurbedrijf Europcar als officiële partner klaar met opvallend vormgegeven bezemwagens – de Europcar Benenwagens.

Swoop nieuwe hoofdsponsor van Vitesse

13jul 201712:54
  • Sponsoring
  • 11507 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenE-commerceSponsorshipVoetbal

nieuws Swoop is de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. De samenwerkingsovereenkomst is vandaag ondertekend op Papendal door algemeen directeur van Vitesse Joost de Wit en directeur-oprichter Joshua Kappen van Swoop. Tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op zaterdag 5 augustus speelt Vitesse voor het eerst een officieel duel in het nieuwe tricot met de nieuwe shirtsponsor op de borst.

AkzoNobel beschermt en kleurt Koninklijk Theater Carré

12jul 201711:19
  • Sponsoring
  • 10116 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ZakelijkPartnershipKunst & Cultuur

nieuws De komende vijf jaar is AkzoNobel de exclusieve verfsponsor van Koninklijk Theater Carré. AkzoNobel is door de kleur- en verfexpertise van Sikkens nauw betrokken bij de renovatie van de Loge Foyer en de verdere instandhouding van het icoon aan de Amstel.

Heb jij de beste sponsorcase in jouw categorie? Stuur hem in!

12jul 201709:48
  • Sponsoring
  • 7922 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • SponsorRingSponsoring

nieuws De SponsorRingen worden op 30 november uitgereikt, de prestigieuze prijzen op het gebied van sponsoring. Je kunt nu laten zien wat jouw bedrijf in huis heeft door jouw inspirerende sponsorcase in te sturen in de categorieën Entertainment & Events, Maatschappij, Kunst & Cultuur, Sport, Gesponsorde en Smart Budget. Let op: de inschrijftermijn sluit 20 september.

NAC ruilt bierpartner Bavaria in voor Amstel

11jul 201716:44
  • Sponsoring
  • 9339 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenMarketingPartnershipVoetbal

nieuws NAC Breda heeft in Amstel een nieuwe bierpartner gevonden. Beide partijen hebben met ingang van 1 januari 2018 een contract getekend voor de komende vijf jaar. Gedurende deze periode zal bij alle thuiswedstrijden van NAC in het gehele Rat Verlegh Stadion Amstel-bier worden geschonken.

Mastercard en World Food Programma verstrekken 100 miljoen maaltijden

11jul 201711:21
  • Sponsoring
  • 8448 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • CampagnesPartnership

nieuws Tijdens het Global Citizen Festival Hamburg maakten Mastercard en het World Food Programma (WFP) bekend een nieuwe stap te zetten in hun gezamenlijke streven de vicieuze cirkel van honger en armoede te doorbreken. De nieuwe belofte bundelt de kennis van Mastercard op het vlak van technologie en digitale innovatie met de hands-on expertise van WFP in levensreddende voedselhulp en ondersteuningsprogramma’s voor kwetsbare gemeenschappen. “100 Million Meals” is een wereldwijd initiatief dat fondsen en voedsel wil ophalen voor hongerlijdende mensen over de hele wereld.

KLM sponsort Hollandse meesters in Hermitage

11jul 201700:24
  • Sponsoring
  • 9018 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • SponsorshipMerkenStorytellingKunst & Cultuur

nieuws KLM heeft een sponsordeal gesloten met de Hermitage in Amsterdam, waarin de tentoonstelling 'Hollandse Meesters uit de Hermitage' centraal staat. In deze expositie schitteren 63 schilderijen uit de Gouden Eeuw, afkomstig uit de Hermitage in St.-Petersburg.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen