Steven Sedee naar ING

Steven Sedee naar ING
  • Sponsoring
  • 9 apr 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

In deze functie wordt Steven verantwoordelijk voor de sponsorpijler Voetbal en onder andere de relatie met de KNVB en andere externe relaties mbt voetbalsponsoring. Steven rapporteert in deze functie aan Tjitske Benedictus.

Steven heeft bijna acht jaar ervaring in sponsoring en sportmarketing. Van 2005 tot begin 2012 is hij werkzaam geweest bij sportmarketingbureau Trefpunt Sports & Entertainment waar hij als accountmanager o.a. gewerkt heeft voor Unilever en Amstel. Na zijn periode bij Trefpunt is Steven gaan werken als sponsormanager bij ABN AMRO waar hij verantwoordelijk was voor het sponsorship met de KNCB (Cricketbond) en het maatschappelijke sponsordomein. Naast zijn sportmarketingervaring heeft Steven 25 jaar zelf op het voetbalveld gestaan en is hij een enorme liefhebber. 
 
Tjitske Benedictus: 'Met zijn kennis en ervaring zal Steven een belangrijke bijdrage leveren aan de ambitie van ING om het partnership met de KNVB verder uit bouwen, onze voetbalsponsoring van Oranje nog meer te activeren en onze betrokkenheid bij alle Nederlanders verder te versterken. Wij kijken uit naar de komst van Steven.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken