Trefpunt versterkt zich in de breedte

Trefpunt versterkt zich in de breedte
  • Sponsoring
  • 6 apr 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

Annemarie Pompen gaat aan de slag voor de accounts Heineken en Delta Lloyd. Zij werkt op de projecten Holland Heineken House en de Delta Lloyd Sounds. Annemarie heeft jarenlange ervaring in projectmanagement bij onder andere Syndiqate. Annemarie: “Het is een waanzinnige eer en uitdaging om betrokken te zijn bij het opzetten van het Holland Heineken House.”

Linda Bomhof werkt als projectmanager bij Trefpunt. Zij is werkzaam op het project Delta Lloyd Regatta. Linda houdt zich bezig met communicatie, media en operationele zaken.

Daarnaast is Jelle Hofman aangetrokken voor een onderzoek naar de pr en het imago van Trefpunt. In de functie van social media manager beheert hij de online media kanalen van Trefpunt en van het project de Zuidas Run.

Buiten de personele versterking heeft Trefpunt ook afscheid genomen van een medewerker. Mark Bogaerts (Director Events & Entertainment) gaat aan het werk bij Heineken International. Een prachtige stap in zijn carrière en Trefpunt wenst hem daar uiteraard veel succes. Mark blijft nog wel betrokken bij Trefpunt door middel van het Holland Heineken House.

Managing director Richard Denton: “Het is belangrijk om als organisatie te vernieuwen. Met de komst van deze mix aan ervaring en jong talent is dit mogelijk.”

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken