Selligent breidt uit naar de VS en sponsort marketingevenementen in New York en Chicago

Selligent breidt uit naar de VS en sponsort marketingevenementen in New York en Chicago
  • Sponsoring
  • 12 jun 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingSponsoring

Selligent, een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes, breidt zijn activiteiten uit naar de Verenigde Staten. Het bedrijf heeft al een sterke aanwezigheid op de Europese markt, waar het diensten biedt aan meer dan 400 merken in 11 verschillende landen. Om de Amerikaanse CMO's en marketingbureaus te bereiken is Selligent hoofdsponsor van de Integrated Marketing Week van 11 tot 13 juni in New York.


André Lejeune, CEO van Selligent: ‘We zijn erg enthousiast over onze activiteiten in de VS. Onze groei in Europa is ondersteund door belangrijke partnerovereenkomsten met marketingbureaus en MSP’s. Slimme mensen met geweldige tools die fantastische resultaten behalen voor de merken. In onze lezingen tijdens IMW gaan we hier dieper op in. Dit evenement is dan ook de perfecte gelegenheid om de Amerikaanse bureaus en MSP’s te bereiken’.

IMW2013 wordt door meer dan 3.000 mensen bezocht en wordt beschouwd als het toonaangevende evenement in de VS voor cross-channel-marketeers die op zoek zijn naar manieren om online- en offline-marketing-data, -campagnes en –technologieën te integreren.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken