Sportstrategie wordt SportVibes & Company
- Sponsoring
- 12 jun 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sportmarketing
- 12 jun 2013 @ 00:00
- Redactie Sponsoring
Het sportmarketing bureau wil hiermee een nieuwe stap zetten en op deze manier de doorgemaakte groei en haar verregaande ambities in goede banen leiden. Alle huidige en toekomstige activiteiten van Sportstrategie zullen ondergebracht worden in SportVibes & Company.
Oprichter Hans-Willem Dicke: “Wij zijn in 2001 gestart met Sportstrategie en hebben bewust voor die naam gekozen omdat in deze periode veel bureaus zich bezig hielden met de uitvoering van sponsoring. Wij positioneerden ons meer op strategie en conceptontwikkeling. Inmiddels dekt dit al lang niet meer de lading van onze dienstverlening want met de groei van het bureau zijn onze werkzaamheden ook verder verbreed. Een herpositionering in de markt is dan ook het logische gevolg en daarbij past een nieuwe naam.”
“De nieuwe naam die wij hebben gekozen ligt heel dicht bij het DNA van ons bureau en de waarde die wij dagelijks voor onze klanten leveren. Wij brengen mensen en merken in beweging met de positieve energie, de vibes van sport” vult Managing Partner Frans Vleggeert aan. “Of het nu gaat om strategie en concept ontwikkeling, online activatie, content creatie of de uitvoering en begeleiding van sport gerelateerde evenementen en PR acties; wij zijn goed in het koppelen van merken aan deze positieve energie. Hierdoor wordt het een effectief instrument om niet alleen de consument te bereiken, maar juist ook te raken op een betekenisvolle manier.”
De nieuwe naam is niet de enige verandering. Het bureau is onlangs verhuisd naar de creatieve hotspot van Den Haag: de Caballero Fabriek. Een smeltkroes van innovatieve, creatieve en culturele bedrijven op het gebied van multimedia, grafisch ontwerp, fotografie, reclame, ICT, communicatie, evenementen en architectuur.
SportVibes werkt voor bedrijven in zowel de consumentenmarkt als de zakelijke dienstverlening. Tot haar klanten behoren o.a. Coca-Cola, Danone, Aquarius, Gillette, Bel Group, Agis, SNS Bank, Marsh, GGN en Spieren voor Spieren. De basis ligt in Nederland, echter in toenemende mate is het bureau ook werkzaam voor internationale klanten op het gebied van sportmarketing en sponsorship consultancy.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing