Sportstrategie wordt SportVibes & Company

Sportstrategie wordt SportVibes & Company
  • Sponsoring
  • 12 jun 2013 @ 00:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

Het sportmarketing bureau wil hiermee een nieuwe stap zetten en op deze manier de doorgemaakte groei en haar verregaande ambities in goede banen leiden. Alle huidige en toekomstige activiteiten van Sportstrategie zullen ondergebracht worden in SportVibes & Company.

Oprichter Hans-Willem Dicke: “Wij zijn in 2001 gestart met Sportstrategie en hebben bewust voor die naam gekozen omdat in deze periode veel bureaus zich bezig hielden met de uitvoering van sponsoring. Wij positioneerden ons meer op strategie en conceptontwikkeling. Inmiddels dekt dit al lang niet meer de lading van onze dienstverlening want met de groei van het bureau zijn onze werkzaamheden ook verder verbreed.  Een herpositionering in de markt is dan ook het logische gevolg en daarbij past een nieuwe naam.”

“De nieuwe naam die wij hebben gekozen ligt heel dicht bij het DNA van ons bureau en de waarde die wij dagelijks voor onze klanten leveren. Wij brengen mensen en merken in beweging met de positieve energie, de vibes van sport” vult Managing Partner Frans Vleggeert aan. “Of het nu gaat om strategie en concept ontwikkeling, online activatie, content creatie of de uitvoering en begeleiding van sport gerelateerde evenementen en PR acties; wij zijn goed in het koppelen van merken aan deze positieve energie. Hierdoor wordt het een effectief instrument om niet alleen de consument te bereiken, maar juist ook te raken op een betekenisvolle manier.”

De nieuwe naam is niet de enige verandering. Het bureau is onlangs verhuisd naar de creatieve hotspot van Den Haag: de Caballero Fabriek. Een smeltkroes van innovatieve, creatieve en culturele bedrijven op het gebied van multimedia, grafisch ontwerp, fotografie, reclame, ICT, communicatie, evenementen en architectuur.

SportVibes werkt voor bedrijven in zowel de consumentenmarkt als de zakelijke dienstverlening. Tot haar klanten behoren o.a. Coca-Cola, Danone, Aquarius,  Gillette, Bel Group, Agis, SNS Bank, Marsh, GGN en Spieren voor Spieren. De basis ligt in Nederland, echter in toenemende mate is het bureau ook werkzaam voor internationale klanten op het gebied van sportmarketing en sponsorship consultancy.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken