Procter & Gamble op Sponsorcongres

Procter & Gamble op Sponsorcongres
  • Sponsoring
  • 16 sep 2013 @ 11:50
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Ronald van de Straat, Directeur Communications Procter & Gamble België en Nederland, en Geert Mol, Marketing Manager Telecom bij Samsung, zijn als sprekers toegevoegd aan het Sponsorcongres op 21 november.

Ronald van de Straat zal de openingskeynote verzorgen op 21 november. Daarbij zal hij natuurlijk uitgebreid ingaan op de succesvolle en veel geprezen 'Thank you Mom'-campagne van Procter & Gamble voor Londen 2012. En de wijze waarop de campagne in aanloop naar Sochi ook een Nederlandse invulling krijgt met Sven Kramer en zijn moeder en het platform voor moeders met sportende kinderen Tym.

Geert Mol is marketing manager bij marktleider Samsung Mobile. Hij vertelt hoe Samsung partnerships gebruikt bij het versterken van de core business en de merkbeleving rondom Samsung. Recente partnerships van Samsung in Nederland zijn samenwerkingen met Amsterdam Dance Event en de film APP. Internationaal heeft Samsung Mobile recent een opzienbarende overeenkomst met Jay-Z gesloten.

Andere sprekers die tot nu toe zijn bekendgemaakt zijn o.a. Danny Damman (Ziggo Dome), Nico Rijkhoff (Ziggo), Jan Driessen (AEGON), Ilco van der Linde (Dance4Life/MasterPeace), Marc van den Tweel (Natuurmonumenten), Hendrikje Crebolder (Rijksmuseum), Dennis Schomaker (KNSB) en Kim Potters (PepsiCo).

Komende weken zal een aantal nieuwe sprekers bekend worden gemaakt, met name op sportsponsoring en media gebied.

Inschrijven voor het congres en meer informatie is te vinden op www.sponsorcongres.nl. De earlybird korting loopt tot en met 20 september. Het Sponsorcongres vindt plaats op 21 november in DeFabrique in Utrecht. Aansluitend vindt 's avonds de uitreiking van de SponsorRingen plaats.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken