ESET cosponsor Team Corendon

ESET cosponsor Team Corendon
  • Sponsoring
  • 21 okt 2013 @ 11:35
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

Aan de vooravond van de start van het nieuwe schaatsseizoen heeft ESET Nederland zich als exclusieve cosponsor verbonden aan Team Corendon. Het internationale softwarebedrijf verbindt zich voor een seizoen aan het team met een optie tot verlenging voor nog een extra seizoen.

Tijdens het NK Afstanden (25-26-27 oktober) zal het logo van ESET al op de schaatspakken van Team Corendon prijken. 

‘Een belangrijke doelstelling van ESET Nederland is het vergroten van de naamsbekendheid’, aldus manager sales en business development Davey Maasland. ‘Computerbeveiliging staat sterk in de belangstelling. Wij vinden dat iedereen zorgeloos moet kunnen genieten van zijn of haar computer, tablet en smartphone. We hebben met ESET wereldwijd het meest bekroonde antivirus product. Onze ambities zijn om verder  te groeien en onze positie aan de top te versterken. De sponsoring van deze absolute topploeg met veel media-aandacht zien wij als uitstekend middel om ESET in Nederland nadrukkelijker op de kaart te zetten. De ambities van de schaatsers uit dit team en de professionele organisatie zijn voor ons doorslaggevend geweest. Wij zien sterke overeenkomsten tussen de schaatssport in Nederland en waar ESET voor staat: snel, licht, recordbrekend en innovatief. Een hele goede match waar we heel veel vertrouwen in hebben. Met gepaste trots kijken we uit naar het Olympisch seizoen.’

De overeenkomst is tot stand gekomen door Martijn Kabbes, eigenaar van sportmarketingbureau MK Sponsormatch, en  als commercieel manager betrokken bij de schaatsploeg: ‘Uiteraard ben ik zeer content maar vooral ook trots op de samenwerking met ESET Nederland. Een wereldwijd merk op het gebied van internetbeveiliging, dat zich aan deze schaatsploeg verbindt, is geweldig. Vooral ook goed voor de schaatssport want er treedt een nieuwe partij toe. ESET is erg ambitieus en van plan om de sponsoring op structurele wijze in te zetten in hun business strategie.’

 
Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken