Olympisch Stadion coolste baan

Olympisch Stadion coolste baan
  • Sponsoring
  • 17 okt 2013 @ 09:25
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

KPN, TVM en EY zijn de hoofdsponsor en partner van de schaatsbaan die volgend jaar in het Olympisch Stadion wordt aangelegd.

Van 1 februari tot en met 2 maart 2014 wordt het Olympisch Stadion omgetoverd tot de 'Coolste' baan van Nederland. De KNSB zijn enthousiast over het initiatief van House of Sports en Rintje Ritsma en heeft de baan aangewezen als locatie voor het KPN NK allround en sprint.

Mark Versteegen, director sponsoring bij KPN: 'We zijn extra trots dat we in het Olympische seizoen ook de exclusieve hoofdsponsor van de coolste baan van Nederland zijn. Met deze stap willen we alle schaatsfans, onze klanten en onze medewerkers het schaatsen laten beleven in een historische sportomgeving centraal in het land.'

'Het belangrijkste is dat er een unieke schaatssfeer komt in een historische setting waar jong en oud zelf de schaatsen kunnen onderbinden en waar iedereen, onder het genot van een hapje en drankje, kan genieten van het schaatsen op de winterspelen in Sochi. Met als klap op de vuurpijl dat we binnen een week na de Spelen onze vaderlandse schaatshelden een warm onthaal kunnen geven, tijdens het KPN NK Allround & Sprint . Met dit bijzondere initiatief hopen we heel Nederland een maand lang in de ban van het schaatsen te krijgen’, aldus Patrick Wouters van den Oudenweijer, directeur van sportmarketingbureau House of Sports.

Naast KPN is TVM Verzekeringen official partner. Ook EY ondersteunt de baan. De organisatie streeft ernaar nog meer bedrijven de komende periode aan de schaatsbaan te verbinden. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken