Olympische samenwerking 538 en Lotto

Olympische samenwerking 538 en Lotto
  • Sponsoring
  • 30 okt 2013 @ 15:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Media

Radio 538 heeft in Lotto een nieuwe partner in de sport gevonden voor zijn activiteiten tijdens de Olympische Winterspelen. Het programma Evers Staat Op reist in februari 2014 af naar het Russische Sochi, om de sporters tijdens hun strijd voor het Olympisch goud te volgen. Het is de achtste keer dat Edwin Evers en zijn team vanuit het Holland Heineken Huis gaan uitzenden.

Het is de eerste keer dat Lotto partner is van Evers Staat Op tijdens de Olympische Winterspelen. Vanaf 4 november aanstaande staat Evers Staat Op voor het eerst in het teken van Sochi en maakt de 538 luisteraar kans op een trip naar de spelen. Uiteraard komen de bekende wintersportkampioenen weer graag in het populaire ochtendprogramma langs, kunnen de luisteraars meespelen met de WinWinWintergames en wederom genieten van leuke voorspellingen van Peter Heerschop & Viggo Waas.

538 algemeen directeur Jacqueline Smit: ‘Wij zijn trots dat we in Lotto een nieuwe partner  hebben gevonden voor onze activiteiten tijdens de Olympische Winterspelen. Met de grootste sponsor van de sport aan onze zijde kunnen we wederom veelbelovende uitzendingen maken  van Evers Staat Op.’

Lotto algemeen directeur Joost Otterloo: 'Wij kijken uit naar onze Olympische samenwerking met 538. De win/win combinatie van Evers Staat Op en Lotto helpt ons bij het verwezenlijken van onze doelstelling dat wij alle Nederlanders willen raken door spelenderwijs hun dromen te verwezenlijken, van jong tot oud, van amateur tot prof.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken