Sunweb nieuwe reispartner KNVB

Sunweb nieuwe reispartner KNVB
  • Sponsoring
  • 22 nov 2013 @ 13:59
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) kiest voor Sunweb als nieuwe officiële reispartner. De KNVB ziet in Sunweb de beste match, vanwege de betrouwbaarheid en goede reputatie.

Gezamenlijk hebben KNVB en Sunweb als doel om de spelers én fans van Oranje zo goed mogelijk te faciliteren in hun reis en verblijf tijdens de aankomende voetbaltoernooien.Het officiële partnership houdt in dat Sunweb per 1 januari 2014 alle bus- en vliegreizen voor Oranje-spelers, de supporters en officials zal verzorgen. Dit geldt voor alle uit- en thuiswedstrijden in binnen- en buitenland. Daarnaast wordt er een nieuwe Oranje-bus ingezet en zal Sunweb bij de KNVB in Zeist ook de traveldesk voor de EK’s, WK’s en kwalificatiewedstrijden gaan bemannen.

Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur KNVB: ,,Na OAD wilden we opnieuw een betrouwbare reispartner. Sunweb heeft een goede reputatie en wij geloven er in dat zij voor de supporters goede en aangename reizen verzorgen. Ook verwachten wij veel van hun dienstverlening, waaronder het KNVB-Travel label ten aanzien van de KNVB reizen en die voor de teams.”

Joost Romeijn, CEO van Sunweb, over de samenwerking met de KNVB: ,,We zijn erg trots dat we door de KNVB als officiële reispartner zijn gekozen en de komende jaren alle Oranje-reizen mogen gaan verzorgen. Wij en onze doelgroep houden van Oranje en kijken erg uit naar het WK 2014 in Brazilië en alle andere mooie toernooien!”

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken