VolkerWessels nieuwe hoofdsponsor Triathlon Holten

VolkerWessels nieuwe hoofdsponsor Triathlon Holten
  • Sponsoring
  • 26 nov 2013 @ 13:15
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementSportmarketing

VolkerWessels verbindt zich als hoofdsponsor aan de Triathlon Holten. Het bouwconcern is de opvolger van Oad Reizen, dat 25 jaar als sponsor actief was, waarvan de laatste 12 jaar als één van de hoofdsponsors. De twee andere hoofdsponsors, Vivera en Wegener, blijven het evenement ondersteunen.

VolkerWessels tekent een vijfjarig contract met de Stichting Triathlon Holten. VolkerWessels is met 15.000 medewerkers en vestigingen in binnen- en buitenland één van de grootste bouwconcerns van ons land. Voorzitter Martin Pieters van de Stichting Triathlon Holten is blij met deze krachtige partner. “VolkerWessels is een zeer professionele organisatie. Wij zijn blij dat zo’n groot en sterk bedrijf zijn naam wil verbinden aan ons evenement. Het is in deze economische tijden bovendien niet gemakkelijk om een hoofdsponsor te vervangen, maar we zijn heel blij dat het gelukt is.'

De Triathlon Holten wordt in 2014 gehouden op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli. Tijdens deze 30ste editie van het evenement wordt voor de internationale triathlontop een Premium Continental Cup gehouden. Voor de talentvolle jeugd staat een European Junior Cup op het programma. Recreanten kunnen deelnemen aan wedstrijden over de Olympische Afstand (1500 meter zwemmen, 40 km fietsen en 10 km lopen) of Achtste Triathlon (500 meter zwemmen, 24 km fietsen, 5 km hardlopen). De inschrijving voor de 30-ste editie van de Triathlon Holten opent op 15 december.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken