Johnson en Johnson kiest Triple Double
- Sponsoring
- 28 jan 2014 @ 10:32
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringVoetbalSportmarketing
- 28 jan 2014 @ 10:32
- Redactie Sponsoring
Johnson & Johnson Vision Care heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor Triple Double sportmarketing om zijn FIFA World Cup sponsoring in de Benelux te activeren. Het merk Acuvue® mag exclusief gebruik maken van de FIFA World Cup rechten. De lenzenfabrikant debuteert daarmee als voetbalsponsor.
Marketing manager Vision Care Benelux Marie-Jolein Kim kijkt uit naar de World Cup: ‘Nederland en België hebben zich allebei gekwalificeerd voor het eindtoernooi in Brazilië deze zomer. Het WK Voetbal heeft in onze markt zo'n impact dat we deze kans niet onbenut willen laten om bril- en lensdragende voetballiefhebbers met Acuvue® kennis te laten maken. We hebben veel vertrouwen in de campagne die Triple Double heeft voorgesteld.'
Scherp zicht
Ruud van der Knaap, manager voetbal bij Triple Double: ‘Sport en voetbal in het bijzonder is een prachtige metafoor om het belang van scherp zicht onder de aandacht te brengen. Zowel voor actieve voetballers op het veld als voor voetballiefhebbers die het WK liever via de media volgen. Als sportmarketingpartner kijken wij ernaar uit om een onderscheidende campagne vorm te geven en samen met Johnson & Johnson Vision Care en haar bureaus in de Benelux invulling te geven aan de FIFA World Cup sponsorrechten.’
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing