Eline Danker wordt hoofd fondswerving Nationale Opera en Ballet

Eline Danker wordt hoofd fondswerving Nationale Opera en Ballet
  • Sponsoring
  • 13 feb 2014 @ 13:57
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Met ingang van 1 mei 2014 wordt Eline Danker het nieuwe hoofd Fondsenwerving & Relatiebeheer van Nationale Opera & Ballet. Voorheen werkte zij als Managing Director bij Walt Disney Studios Benelux en als commercieel directeur bij Stage Entertainment. Haar laatste functie was hoofd business development bij EYE filmmuseum.

'Ik vind het een eer om te gaan werken bij Nationale Opera & Ballet, een topinstituut zowel in Nederland als daarbuiten. Ik verheug me erop om een bijdrage te kunnen gaan leveren aan het succes, juist op het moment waarop drie partijen (opera, ballet en theater) verder hun krachten bundelen’, aldus Danker in het persbericht. Danker gaat het relatiebeleid van de organisatie versterken en wil (financiële) partnerships aangaan met particulieren, het bedrijfsleven en maatschappelijke spelers.

Belang partnerships
Els van der Plas, algemeen directeur: 'We zijn heel blij met de komst van Eline Danker. Voor een grote culturele organisatie is partnership met particulieren en het bedrijfsleven van groot belang. Niet alleen wat betreft de financiële bijdrage maar ook wat betreft morele steun en het creëren van een breder draagvlak.’
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken