Heartvertising Project initiatief van Kokoro

Heartvertising Project initiatief van Kokoro
  • Sponsoring
  • 11 feb 2014 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Mensen hebben dromen of wensen die ze om welke reden dan ook uitstellen. Veel dromen worden daardoor nooit verwezenlijkt. Het Amsterdamse reclamebureau Kokoro vindt dit ‘doodzonde’ en besloot daar iets aan te doen. Het resultaat is The Heartvertising Project. Een maatschappelijk initiatief waarvoor twaalf gerenommeerde (inter)nationale kunstenaars zijn gevraagd een eigen interpretatie te geven aan het motto ‘Follow your heart’.

De kunstwerken vormen de grootste buitenexpositie van Nederland: 300 abri’s, 100 duizend postcards en een expositie in Hutspot Amsterdam. Het doel: Nederlanders aansporen hun hart te volgen. De illustraties zijn van maandag 17 februari tot en met zondag 23 februari in heel Amsterdam te bezichtigen. De officiële opening vindt plaats op donderdag 20 februari in Hutspot Amsterdam.

Sponsoren
Rik Heijmen van Kokoro: ‘Sponsoren van het initiatief zijn onder meer Adfogroep, Boomerang, Warsteiner, De Uitwerkstudio, High Tie en the Big Picture. We kunnen dit project dankzij deze support uitvoeren.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken