Hoofd sponsoring Milena van Not verlaat Unilever

Hoofd sponsoring Milena van Not verlaat Unilever
  • Sponsoring
  • 27 feb 2014 @ 13:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Partnership

Na 9 jaar de verantwoordelijkheid voor sponsoring bij Unilever Benelux te hebben gedragen, zal Milena M. van Not zal per 1 maart het bedrijf verlaten. 'Een moeilijke, maar de enig juiste beslissing', schrijft Van Not. 'Het is nu tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe job waar ik opnieuw net zo word uitgedaagd en met net zoveel energie aan de slag kan en zal gaan als de afgelopen jaren.'

Van Not kijkt trots terug op haar team bij Unilever en het bureau Trefpunt waarmee Unilever samenwerkte. 'We hebben, al zeg ik het zelf, de sponsorwereld in Nederland en België wel een klein beetje veranderd en wisten echte samenwerkingsverbanden op te zetten met onze partners.'

In de afgelopen jaar heeft Van Not met Unilever diverse bekende campagnes opgezet: bijvoorbeeld de Geluksvogeltjes van C1000 tijdens Euro2012 en de Schoolplein14-campagne met Blue Band en de Johan Cruyff Foundation. 'Daarnaast weet ik wat er nog op de rol staat voor de komende maanden rondom het WK Voetbal, Oranje en de Rode Duivels. Niet te missen, mooie campagnes van individuele merken en combinaties met enkele retailers.'

Van Not zegt in gesprek te zijn met een aantal partijen. 'Tegelijkertijd help ik nu ook een drietal start-ups en twee andere partijen op het gebied van sponsoring en partnerships.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken