Hoofd sponsoring Milena van Not verlaat Unilever
- Sponsoring
- 27 feb 2014 @ 13:09
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Partnership
- 27 feb 2014 @ 13:09
- Redactie Sponsoring
Na 9 jaar de verantwoordelijkheid voor sponsoring bij Unilever Benelux te hebben gedragen, zal Milena M. van Not zal per 1 maart het bedrijf verlaten. 'Een moeilijke, maar de enig juiste beslissing', schrijft Van Not. 'Het is nu tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe job waar ik opnieuw net zo word uitgedaagd en met net zoveel energie aan de slag kan en zal gaan als de afgelopen jaren.'
Van Not kijkt trots terug op haar team bij Unilever en het bureau Trefpunt waarmee Unilever samenwerkte. 'We hebben, al zeg ik het zelf, de sponsorwereld in Nederland en België wel een klein beetje veranderd en wisten echte samenwerkingsverbanden op te zetten met onze partners.'
In de afgelopen jaar heeft Van Not met Unilever diverse bekende campagnes opgezet: bijvoorbeeld de Geluksvogeltjes van C1000 tijdens Euro2012 en de Schoolplein14-campagne met Blue Band en de Johan Cruyff Foundation. 'Daarnaast weet ik wat er nog op de rol staat voor de komende maanden rondom het WK Voetbal, Oranje en de Rode Duivels. Niet te missen, mooie campagnes van individuele merken en combinaties met enkele retailers.'
Van Not zegt in gesprek te zijn met een aantal partijen. 'Tegelijkertijd help ik nu ook een drietal start-ups en twee andere partijen op het gebied van sponsoring en partnerships.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing