Intersport verlengt partnership met KNLTB

Intersport verlengt partnership met KNLTB
  • Sponsoring
  • 12 feb 2014 @ 09:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportPartnership

Tijdens het ABN Amro World Tennis Tournament in Rotterdam is het suppliership tussen retailketen Intersport en de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) met twee jaar verlengd. Ruim 620 duizend KNLTB-leden krijgen op vertoon van hun leden pas tien procent korting op de tenniscollectie bij de retailer.

Erik Poel, algemeen directeur KNLTB: ‘We bundelen al jaren kennis en ervaringen om zo ons gezamenlijke doel te bereiken: zoveel mogelijk mensen enthousiast maken (en behouden) voor de tennissport.’ De tweejarige verlenging gaat in per 1 april 2014. Intersport heeft tachtig sportspeciaalzaken.

Verlenging
Ook Steve Evers, directeur Euretco Formules (Intersport), is blij met de verlenging van het partnership. Hij meldt in het persbericht: ‘Wij zijn trots dat we onze passie voor tennis de komende twee jaar kunnen delen met de KNLTB en de leden.’
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken