Kort nieuws: Opel langer bij Leverkussen, PowerBar in Tour de France
- Sponsoring
- 24 feb 2014 @ 12:36
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsorshipSport
- 24 feb 2014 @ 12:36
- Redactie Sponsoring
Opel verlengt contract met Bayer 04 Leverkusen through 2016. PowerBar is tot en met 2018 de officiële sportreep en sportdrank van de Tour de France. Amerikaanse schaatspakkenfabrikant tekent acht jaar bij.
Behalve de uitstekende resultaten van de Nederlandse schaatsers, vielen ook de zwaar tegenvallende resultaten van de Amerikaanse schaatsers op. De schaatsers weten dit aan de nieuwe pakken van Under Armour. Voor de Spelen werden deze nog de snelste ooit genoemd, maar na een week werden ze ingeruild voor pakken die tijdens World Cup-wedstrijden werden gedragen.
Ondanks de kritieken verlengde de Amerikaanse schaatsbond het contract met Under Armour tot eind 2022. Het bedrijf zal ook schoeisel en meetsystemen leveren. 'Vergeet "Suitgate" alle gedachten en theorieën. We zijn Amerikanen, en hoewel wij zijn geklopt, over vier jaar schrijven een nieuw verhaal. Want wie houdt er meer van een comeback dan ons land?', aldus CEO Kevin Plank tegen ESPN.
Opel
De Duitse autofabrikant Opel heeft zijn contract met Bayer Leverkussen 04 verlengt tot en met 2016. Opel was tot 2012 tien jaar afwezig als voetbalsponsor. Sindsdien heeft het contracten gesloten met vier Bundesliga-clubs, onder wie Borussia Dortmund, Galatasaray in Turkije en is het hoofdsponsor van Feyenoord.
PowerBar
PowerBar, maker van sportrepen en sportdranken, is tot en met 2018 de officiële leverancier tijdens de Tour de France. PowerBar krijgt speciaal aangewezen zones waarin het de renners van nieuwe energie zal voorzien. Ook zal PowerBar de etappewinnaars presenteren op het podium.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing