ABN Amro steunt actie voor clubs en goede doelen

ABN Amro steunt actie voor clubs en goede doelen
  • Sponsoring
  • 17 mrt 2014 @ 11:36
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijSportmarketing

Acht grote hockeyverenigingen in Nederland doen mee aan een spaaractie voor hun eigen club een een goed doel. De actie is door hoofdsponsor ABN Amro ontwikkeld in samenwerking met de clubs. Van elke gespaarde euro gaat 25 procent naar het goed doel.

ABN Amro organiseert met de clubs op alle sportparken een hockeyclinic met een international en een sponsorloop om geld in te zamelen. De verenigingen hebben verder de vrijheid om de spaaractie naar eigen inzicht in te vullen. Er staan al verschillende initiatieven in de planning, zoals veilingavonden, wasstraten op de parkeerplaats, hockeyfeesten en speciale spaaractiebroodjes.

De deelnemende clubs zijn HC Rotterdam, AMHC Amersfoort, HC Klein Zwitserland, HV Myra, HC Barendrecht, Fletiomare, GHHC uit Haren en MHC Maastricht. Zo spaart HC Rotterdam voor een nieuw miniveld en Daniel den Hoed stichting. De spaaractie loopt van 15 maart t/m 30 juni.

Op abnamro.com/spaaractie hebben alle hockeyclubs een eigen pagina, waarop de spaarstand te zien is.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken