Afas Software verlengt contract met Tennis Classics tot 2016

Afas Software verlengt contract met Tennis Classics tot 2016
  • Sponsoring
  • 12 mrt 2014 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipSportmarketing

Afas Software heeft het contract dat hen nog één jaar als hoofdsponsor aan de Afas Tennis Classics verbindt opengebroken en verlengd tot en met 2016. Het softwarebedrijf is inmiddels zes jaar hoofdsponsor van het business-to-businessevenement.

Toernooibaas Jacco Eltingh is zeer verheugd met de nieuwe afspraak met Afas Software. 'Zakelijk geeft dit heel veel rust. Toeleveranciers en partners kunnen ook weer drie jaar verder en weten waar ze aan toe zijn. Los van die zakelijke aspecten zorgt Afas Software ervoor dat wij komende jaren weer oud-wereldtoppers naar Nederland kunnen halen, waardoor iedereen in Nederland weer drie jaar kan genieten van een fantastisch tennisevenement.'

Het softwarebedrijf uit Leusden kiest haar sponsorschappen heel bewust, zegt Truus Koppelaar, directeur Marketing & Communicatie van Afas Software. 'Wij zijn compleet met onze vier hoofdsponsorschappen, die allemaal een specifieke doelgroep hebben. AZ is voor de mannen in onze doelgroep, het Afas Circustheater met de musicals is voor de vrouwen, de Afas Sprookjesconcerten zijn voor de kinderen en kleinkinderen van onze doelgroep en de Afas Tennis Classics zijn voor jong én oud en voor kijkers én beoefenaars van de tennissport.'

De Afas Tennis Classics zijn dit jaar van 27 tot en met 30 november. Aan het tennistoernooi nemen diverse internationale oud-tennisprofs deel.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken