Marlou van Rhijn boegbeeld van beddenfabrikant M Line
- Sponsoring
- 11 mrt 2014 @ 10:12
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSportmarketing
- 11 mrt 2014 @ 10:12
- Redactie Sponsoring
Paralympisch kampioene Marlou van Rhijn wordt het nieuwe gezicht in de campagne van de Nederlandse beddenfabrikant M Line. De campagne krijgt als motto ‘sleep well, move better’.
'M Line positioneert zich al jaren als hét slaapsysteem voor topsporters en onderstreept dit door wederom een groot kampioene aan zich te binden', aldus Ton Anbeek CEO Beter Bed Holding. 'We zijn enorm trots dat zij vertrouwt op ons product en daarmee het gezicht wordt van onze campagne.'
Atlete Van Rhijn zal deze zomer te zien zijn in de campagne. Sportmarketingbureau Triple Double wist eerder al andere topsporters aan de campagne van M Line te verbinden, onder meer Epke Zonderland en Mark Tuiter.
De slaapsystemen van M Line kenmerken zich door drukverlagende eigenschappen, waardoor het matras zich exact naar de contouren van het lichaam vormt. Volgens de fabrikant slaap je hierdoor rustiger en heb je meer energie voor de dag.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing