Marlou van Rhijn boegbeeld van beddenfabrikant M Line

Marlou van Rhijn boegbeeld van beddenfabrikant M Line
  • Sponsoring
  • 11 mrt 2014 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSportmarketing

Paralympisch kampioene Marlou van Rhijn wordt het nieuwe gezicht in de campagne van de Nederlandse beddenfabrikant M Line. De campagne krijgt als motto ‘sleep well, move better’.

'M Line positioneert zich al jaren als hét slaapsysteem voor topsporters en onderstreept dit door wederom een groot kampioene aan zich te binden', aldus Ton Anbeek CEO Beter Bed Holding. 'We zijn enorm trots dat zij vertrouwt op ons product en daarmee het gezicht wordt van onze campagne.'

Atlete Van Rhijn zal deze zomer te zien zijn in de campagne. Sportmarketingbureau Triple Double wist eerder al andere topsporters aan de campagne van M Line te verbinden, onder meer Epke Zonderland en Mark Tuiter.

De slaapsystemen van M Line kenmerken zich door drukverlagende eigenschappen, waardoor het matras zich exact naar de contouren van het lichaam vormt. Volgens de fabrikant slaap je hierdoor rustiger en heb je meer energie voor de dag.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken