Rabobank brengt Bach in de klas

Rabobank brengt Bach in de klas
  • Sponsoring
  • 24 mrt 2014 @ 16:22
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurMaatschappijSponsoring

De Nederlandse Bachvereniging en Rabobank maken het voor elke middelbare school mogelijk om in CKV-lessen een echte film, inclusief lipdub en soundtrack met de muziek van Bach te maken.

De scholen kunnen daarvoor het pakket Beats by Bach afnemen met daarin onder meer een camera, handleiding en een website met script en de mogelijkheid om de film te uploaden.

De Nederlandse Bachvereniging zet zich sinds 1921 in om de muziek van Bach onder de aandacht te brengen bij zoveel mogelijk mensen. Bekend is het ensemble vooral van de jaarlijkse uitvoeringen van de Matthäus-Passion in de Grote Kerk van Naarden.

Een van de andere projecten van de Nederlandse Bachvereniging is het educatieproject Oog in oog met de Matthäus-Passion. Leerlingen worden op school voorbereid op een bezoek aan de Matthäus-Passion met een lespakket van de Nederlandse Bachvereniging en krijgen een gastles van een van de musici. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken