Renault brengt Grace Kelly tot leven op Paleis Het Loo
- Sponsoring
- 14 mrt 2014 @ 10:32
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurSponsoring
- 14 mrt 2014 @ 10:32
- Redactie Sponsoring
Renault verbindt zich als exclusieve sponsor aan de expositie ‘Grace Kelly, prinses en stijlicoon’ op Paleis Het Loo in Apeldoorn. Als bijzonder onderdeel van de tentoonstelling is tevens de Renault Floride uit 1959 van prinses Gracia te zien.
Die verbintenis met Grace Kelly was voor Renault reden om zich als exclusieve sponsor te verbinden aan de expositie. Ook viert Renault tijdens de expositie de introductie van de Renault Twingo.
De in Amerika geboren Grace Kelly (1929-1982) is als stijlicoon een van de meest gefotografeerde vrouwen van de twintigste eeuw. Zij werd op de voet gevolgd door de media in haar leven als Amerikaanse filmster, als vorstelijke bruid en als prinses van Monaco.
De expositie is gebaseerd op een presentatie in het Victoria en Albert Museum in Londen en is te bezichtigen van 5 juni t/m 26 oktober 2014.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing