Renault brengt Grace Kelly tot leven op Paleis Het Loo

Renault brengt Grace Kelly tot leven op Paleis Het Loo
  • Sponsoring
  • 14 mrt 2014 @ 10:32
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurSponsoring

Renault verbindt zich als exclusieve sponsor aan de expositie ‘Grace Kelly, prinses en stijlicoon’ op Paleis Het Loo in Apeldoorn. Als bijzonder onderdeel van de tentoonstelling is tevens de Renault Floride uit 1959 van prinses Gracia te zien.

Die verbintenis met Grace Kelly was voor Renault reden om zich als exclusieve sponsor te verbinden aan de expositie. Ook viert Renault tijdens de expositie de introductie van de Renault Twingo.

De in Amerika geboren Grace Kelly (1929-1982) is als stijlicoon een van de meest gefotografeerde vrouwen van de twintigste eeuw. Zij werd op de voet gevolgd door de media in haar leven als Amerikaanse filmster, als vorstelijke bruid en als prinses van Monaco.

De expositie is gebaseerd op een presentatie in het Victoria en Albert Museum in Londen en is te bezichtigen van 5 juni t/m 26 oktober 2014.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken