Skoda tot zeker 2018 partner van Tour de France

Skoda tot zeker 2018 partner van Tour de France
  • Sponsoring
  • 10 mrt 2014 @ 10:22
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

De wielersport blijft de hoeksteen van de sponsoractiviteiten van Škoda. Het Tsjechische automerk is al sinds 2004 betrokken bij de Tour de France. Die samenwerking is met 5 jaar verlengd tot en met 2018.

Škoda en ASO, de Franse organisator van diverse wielerronden, hebben de overeenkomst voor de periode 2014-2018 ondertekend in Genève. Ook de de Vuelta en acht andere internationale wielerkoersen vallen onder deze overeenkomst.

Škoda is sinds 2004 officieel partner, officieel wagenparkleverancier en sponsor van de witte trui in de Tour de France. In Nederland is Škoda een van de vier KNWU-partners die sportief fietsen in Nederland ondersteunen.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken