Glastuinbouwsector trekt de aandacht tijdens WK Hockey

Glastuinbouwsector trekt de aandacht tijdens WK Hockey
  • Sponsoring
  • 7 mrt 2014 @ 10:22
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Pal naast de ingang tot het stadion waar vanaf 31 mei dit jaar dagelijks wedstrijden voor het WK Hockey worden gespeeld, presenteert de glastuinbouwsector zich in het WestlandGreenhouse.

De Rabobank Hockey World Cup 2014 belooft het grootste sportevenement van het jaar te worden met naar verwachting 15 miljoen kijkers en meer dan 200.000 bezoekers. De glastuinbouwsector grijpt dit toernooi aan om in een 220 m2 grote kas aandacht te bieden aan op het gebied van duurzaamheid, innovativiteit en gezondheid in deze sector.

De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) maakt ook gebruik van de kas en organiseert onder andere Kids in de Kas met de Stockeytours, De Gezonde Sportkantine en een Meet & Greet voor zeker 9 congressen. De congressen worden bezocht door bestuurders en bestuursleden van sportbonden en sportverenigingen en gemeenten. Bedrijven kunnen zich in de kas presenteren.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken