De Krakeling komt met 'Laten we dansen' festival

De Krakeling komt met 'Laten we dansen' festival
  • Sponsoring
  • 30 apr 2014 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & Cultuur

Tijdens het ‘Laten we dansen’ festival van 15 t/m 18 mei organiseert Theater De Krakeling elke dag dansvoorstellingen! Op 15, 16 en 17 mei is er de extra voorprogramma Het Rad van Avontuur: een korte voorstelling waarin de Deense danser en choreograaf Jaakko Toivonen het jonge publiek onderdompelt in de wereld van gokken. Dit alles en een setting van vaudeville en kermis.

Het festival is voor kinderen van 4 tot met 14 jaar en ouder. Op 15 mei is er een mix van hedendaags en klassiek in Beating Bach & app me (12+). Don't Hit Mama brengt op 16 mei gevoelige hiphop in Father Father (14+) met na afloop in de foyer de Snow White dance battle van Danstheater AYA. Op zaterdag 17 mei dansen studenten van de HKU onder leiding van choreograaf Nicole Beutler One on One (8+), gevolgd door een partnerdans in de zaal. Het festival wordt op zondag afgesloten door Compagnia TPO uit Italië met de magische, interactieve dansvoorstelling Babayaga (4+).

Stichting Jeugdtheater
De Krakeling maakt deel uit van de Stichting Jeugdtheater. Deze stichting streeft naar een programmering van de beste jeugdtheatervoorstellingen en richt zich op bezoekers uit Amsterdam en omstreken. Sinds 2005 is ABN AMRO sponsor van De Krakeling. ABN AMRO stelt De Krakeling in staat speciale projecten uit te voeren, zoals extra randactiviteiten bij voorstellingen en Krakelingcampagnes in de stad. Andere sponsoren zijn Absolute Delicious, Blue Boat, Amvest en Tours and Travel.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken