Fonds Gehandicaptensport op uitshirts Ajax

Fonds Gehandicaptensport op uitshirts Ajax
  • Sponsoring
  • 23 apr 2014 @ 15:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijPartnershipSponsoring

Ajax speelt de eerste helft van het seizoen 2014-2015 met het logo van het Fonds Gehandicaptensport op de uitshirts. Dit maakte Frank de Boer woensdag namens Ajax en Aegon bekend tijdens de Ajax-Aegon Sportdag, het sportevenement voor kinderen uit het speciaal onderwijs. Met deze actie wil hoofdsponsor Aegon samen met Ajax het fonds helpen om meer aandacht te vragen voor de gehandicaptensport.

Het gaat om het uitshirt bij de wedstrijden van Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax Vrouwen in de Eredivisie, de Jupiler League, de BeNe League en de KNVB Beker. Rond deze wedstrijden zal het fonds tevens verschillende acties organiseren.

Frank de Boer, trainer-coach van Ajax 1: 'Sport is gezond en belangrijk voor iedereen. Zeker ook voor mensen met een handicap. Daar is extra aandacht voor nodig, maar ook geld. Wij zijn trots dat wij kunnen helpen door met het Fonds Gehandicaptensport het shirt te spelen.'

Marco Keim, CEO Aegon Nederland: 'Samen met Ajax staan wij als één man achter het fonds Gehandicaptensport. In de afgelopen drie jaar stond het fonds een thuiswedstrijd per seizoen op het shirt van Ajax. Nu het contract met een halfjaar is verlengd willen wij door deze manier het fonds steunen door ook in de rest van het land aandacht te vragen.'

Op het thuisshirt van de genoemde Ajax-elftallen blijft het Aegon-logo te zien, evenals bij alle wedstrijden van deze teams in internationaal verband. De jeugdelftallen blijven gedurende de genoemde periode zowel uit- als thuis met Aegon op het shirt spelen. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken