Jup Holland Jup, Jupiler lanceert WK-campagne

Jup Holland Jup, Jupiler lanceert WK-campagne
  • Sponsoring
  • 17 apr 2014 @ 07:18
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • WK VoetbalSponsoring

Jupiler, sponsor van het WK voetbal deze zomer, zal opnieuw onder de titel Jup Holland Jup campagne voeren. Centraal hierbij staat het Jup Holland Jup-supportershirt dat vanaf medio mei verkrijgbaar is bij aankoop van een krat Jupiler en via een kraskaartenactie bij een groot aantal Jupiler-horecazaken.

Van het shirt zijn drie varianten beschikbaar: oranje, wit en zwart. In totaal verspreidt Jupiler 650.000 Jup Holland Jup-shirts in Nederland. Daarnaast zullen 1.000 kroegen en 1.400 supermarkten feestelijk worden aangekleed.

De campagne bestaat verder uit een tv-spot, 33cl Jup Holland Jup bierblikken en een ticketactie in week 17 bij Albert Heijn voor de wedstrijd Nederland-Spanje.

Het is inmiddels de derde editie van Jup Holland Jup. Ook bij het WK 2010 en het EK 2012 hanteerde Jupiler dit thema. Als onderdeel van AB InBev heeft Jupiler voor de Benelux sponsorrechten voor de FIFA World Cup 2014. Zo heeft Jupiler bij alle WK-wedstrijden van het Nederlands Elftal in Brazilië reclameborden rond het hele veld.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken