Museum Gouda en ABN Amro presenteren Rembrandt in Zwart-Wit

Museum Gouda en ABN Amro presenteren Rembrandt in Zwart-Wit
  • Sponsoring
  • 8 apr 2014 @ 11:45
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurSponsoring

De rondreizende tentoonstelling Rembrandt in Zwart-Wit is van 1 juli tot en met 5 oktober 2014 in Museum Gouda te zien. De tentoonstelling wordt mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor ABN Amro.

Op de tentoonstelling Rembrandt in Zwart-Wit zijn honderd originele etsen, afkomstig uit een particuliere collectie, bij elkaar gebracht. In Gouda zal het accent liggen op de Bijbelse taferelen die Rembrandt op geheel eigen wijze verbeeldde.

Voor ABN Amro biedt de sponsoring van de tentoonstelling een gelegenheid om met de beroemde naam van Rembrandt aan relatiebeheer te doen, zegt Carina Blokzijl van Museum Gouda. 'Het museum organiseert een ontvangst voor relaties van de hoofdsponsor. Ook is ABN Amro vertegenwoordigd in het bestuur van de Catharina Gilde. Dit gilde bestaat uit ondernemers in de regio Gouda die Museum met raad en daad steunen.'

Musea, en andere culturele instellingen, moeten rekening houden met dalende subsidies en op zoek gaan naar alternatieve financiering. Museum Gouda is daar al mee bezig, zegt Blokzijl. 'Het Gouds Catharina Gilde is actief in het vergroten van het draagvlak van Museum Gouda. Museum Gouda staat goed bekend als ondernemend museum.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken