Obama-selfie groot succes voor Samsung
- Sponsoring
- 3 apr 2014 @ 13:55
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportmarketingEndorsement
- 3 apr 2014 @ 13:55
- Redactie Sponsoring
Een dag voordat David Ortiz, speler van de Boston Red Sox, met zijn honkbalteam op het Witte Huis werd verwacht, wist Samsung hem nog te verleiden tot een sponsorovereenkomst. Dat betaalde zich snel uit, al een dag later zette Ortiz een selfie met Obama op twitter.
Die tweet van Ortiz is sinds dinsdag al ruim 40.000 keer geretweet en ruim 47.000 keer als favoriet gemarkeerd. Samsung Mobile US promootte de tweet onder zijn 5,2 miljoen volgers.
De Red Sox werden ontvangen op het Witte Huis vanwege hun winst in de World Series vorig jaar. Samsung zag zijn kans, zei een woordvoerder tegen de Boston Globe. 'Toen we op de hoogte waren van het bezoek aan het Witte Huis, hielpen we David en het team met het delen van foto's met de fans. We wisten niet of en wat hij zou weten vast te leggen met zijn Galaxy Note 3.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing